Concert Bitza @ Suceava [recenzie + poze]

Lupu Victor-Ionut (@wOlfsv) a fost la concertul lui Bitza din Suceava. Mai jos puteti sa cititi impresia lui despre concert.

Fiind in „Goana dupa fericireBitza, sustinut de Dj Faibo X, s-a oprit pe 30 aprilie in Suceava, mai precis in club Babylon, sa ne predice timp de 45 minute cuvantul strazii.

Trackuri precum 2 Pac – Californian love, Dr. Dre – Still Dre, Snoop Dogg – Doggystyle, Lil Bow Wow feat. Snoop Dogg – What’s my name au facut ca inima oamenilor din public sa bata mult mai tare. A fost acelasi set ce l-am auzit si la alte evenimente hip-hop din Suceava… Desi pe afisul de la intrare ora la care ar fi trebuit sa inceapa concertul era 22:00, nebunia a inceput undeva in jurul orei 1:15.

Ce-i drept, timpul a curs in pahare, dar a curs cu un scop. Muzica buna a facut cartile, Dj FaiboX a tras asul iar aparitia sa a fost aplaudata la scena deschisa. A facut un scurt warm-up de aproximativ 10 minute, timp in care si-a facut aparitia Bitza. A spart gheata cu „Timpul curge in pahare„, dupa care, odata cu piesa „Pe strada mea„, a rasarit soarele in Club Babylon (in lipsa lui Maximilian). Au fost piese atat de pe albumul nou, cat si de pe cele mai vechi. Dintre acestea amintim: „Timpul curge in pahare„, „Pe strada mea„, „In direct„, „Vezi cum faci„, „Banii nu tac„, „Bagaboanta„, „Fac ce vor„, „Urmatorul pas„, „Vorbeste vinul” si „Numele tau„.

Publicul a cantat alaturi de Bitza pe tot parcursul petrecerii. Artistul a parasit scena in acordurile instrumentalului „Numele tau”, dupa care, la cererea publicului a revenit si a mai cantat o data prima piesa ( „Timpul curge in pahare” ). La scurt timp dupa ce a coborat de pe scena, acesta a fost asaltat de toti fanii sai pentru a obtine un autograf.

Toata lumea s-a simtit bine… mai putin eu. Am plecat cu un gust amar… Dupa ce s-a terminat concertul, din boxele clubului suceavean, au inceput sa curga piese ce nu au absolut nicio legatura cu un eveniment hip-hop. 🙁

Mai jos aveti ceva poze de la concert, realizate de ArTiStul pentru OrasulSuceava.ro

Va mai asteptam in Suceava!

Foto realizate de ArTiStul pentru OrasulSuceava.ro.