Concert VAMA @ Silver Church (recenzie)

Alex a fost prezent aseara la showul VAMA din Silver Church si, deoarece eram curiosi sa aflam cum s-a desfasurat primul concert Vama din acest an, l-am rugat sa faca un guest post pentru Monden.info . 😉 Ce a iesit aflati citind mai departe:

Am asteptat mult concertul asta. 🙂 Imi place Vama si nu i-am mai vazut de mult timp performand… Iar asteptarea a meritat. Am ajuns in The Silver Church la 9:30, ora la care cantarea era programata sa inceapa. Suspect sau nu, chiar a inceput in jurul orei anuntate (nu s-a intarziat mai mult de 10 minute). Ce rost avea sa se mai astepte cand clubul era deja plin? Toata lumea era nerabdatoare si pentru toti a fost ca o descarcare. Pentru fani, pentru ca era primul concert din 2010, pentru trupa care a iesit din studio (unde lucreaza la un nou album, programat sa apara la vara) si pentru organizatori, Vama fiind pentru prima oara in The Silver Church.

S-a inceput tare, cu „Fotomodele” si „Pe sarma”. Prima melodie din perioada Vama Veche a fost „18”. Tendinta a fost clara de a canta numai melodiile de pe singurul album al trupei in aceasta formula (albumul „Vama” lansat in vara lui 2008 printr-un mega concert la Arenele Romane). S-au strecurat insa piese ca „18”, „Omul plajei”, „VST”, „Vara asta” si „Nu am chef azi” pentru a se intoarce la bis cu „Fericire” si „Epilog”, fara de care nu s-ar fi completat un recital perfect de aproape 2 ore jumatate (cu o scurta pauza).

Publicul a fost la inaltime, cantand fiecare piesa impreuna cu Tudor, interactionand si raspunzand la chemarile solistului. De la piese intregi la refrene, trecand prin tot felul de improvizatii muzicale, trupa de pe scena si cei din fata ei s-au completat perfect.

Ceea ce organizatorii au anuntat ca prima auditie (pe contul de Facebook prin care s-a promovat evenimentul se dadea ca probabila interpretarea unei piese noi ), era foarte aproape sa se intample. 🙂 Tudor a iesit in fata si a zis ca vrea sa isi surprinda colegii si sa cante una din melodiile noi la care inca se lucreaza. Pentru ca nu s-a decis cine si cum sa inceapa si dupa indelungi parlamentari au decis sa… treaca mai departe. :)) Desigur, publicul a parut mai mult amuzat decat deranjat de mica nesincronizare.

Daca la inceputul saptamanii deplangeam sonorizarea proasta din alt club, aseara totul a fost la inaltime. Se vede ca Silver Church a inceput ca un club pentru cantari live. Totul este gandit perfect in acest sens, de la scena, vestiarele artistilor pana la scena, sonorizare si lumini. Nu cred ca exagerez daca spun ca este unul dintre cele mai bune cluburi de live din Bucuresti. Si ce iese cand o trupa tare canta intr-un loc pe masura? Exact: un super-show. 😉

Puteti vedea poze de la concert pe blogul lui Tudor.