Skip to content

Fendi a lansat o colectie de accesorii de lux pentru animale

Una dintre cele mai noi tendinte legate de animalele de companie este cresterea accelerata a brandurilor nisate care creeaza haine si accesorii pentru companionii cu blana. Pe masura ce a aparut nevoia de a rasfata patrupedele cu diferite genti de calatorie si trenchuri impermeabile, marile case de moda de lux s-au aliniat tendintelor si au lansat colectii dedicate animalelor.

Fendi a lansat o prima linie de accesorii de calatorie pentru animale de companie realizate din faimosii tabacari italieni care creeaza si gentile de lux ale casei de moda.

Animalele de companie nu sunt straine de industria modei. Caini de diferite rase au aparut de mai multe ori pe scena in timpul defilarilor de la Saptamana Modei, unii dintre ei fiind inspiratia pentru o parte din tinute.

Avand in vedere ca lumea se redeschide incet si ratele de vaccinare sunt in crestere, calatoriile sunt din nou in mintea multora. Pentru cei care s-au atasat prea tare de animalul de companie si doresc sa il includa in viitoarea lor calatorie, Fendi a lansat o linie de accesorii speciale in care faimosul logo al brandului este tema principala.

Cele patru piese vandute in magazinul online Fendi sunt realizate in nuante de maro si tutun. Linia prezinta toate elementele esentiale pentru a transporta in siguranta animalul de companie: o geanta de transport infrumusetata cu o eticheta din piele personalizabila, o mini-geaca acoperita cu un strat de nailon hidrofug, o lesa eleganta si un guler cu o placuta de identificare din metal care include logoul casei de moda. Toate sunt fabricate in Italia si au detalii din pielea folosita deseori la gentile si marochinaria Fendi. Preturile variaza de la 290 de dolari pentru gulerul canin la 2.690 de dolari pentru suportul multicompartiment din piele pentru animale de companie. 

Publicatia Women’s Wear Daily a raportat in primavara lui 2020 ca vanzarile de produse de ingrijire pentru animalele de companie au crescut semnificativ de anul trecut, deoarece mai multi proprietari de animale de companie au inceput sa lucreze de acasa. 

Branduri precum Versace, Louis Vuitton si Burberry s-au alaturat acestei tendinte si au lansat propriile linii de accesorii de lux pentru caini si pisici. Acestea au fost promovate prin intermediul conturilor de Instagram ale unor patrupede devenite vedete, in acelasi mod in care vedetele de la Hollywood promoveaza colectiile vestimentare pentru oameni. Doua dintre aceste vedete canine s-au remarcat in perioada pandemiei prin videoclipuri care au devenit virale: „@tikatheiggy”, cu peste 1 milion de urmatori si „@boobie_billie” cu peste 200.000 de fani. Cateva dintre aparitiile lor spectaculoase le puteti vedea mai jos sau pe conturile de Instagram dedicate.

Citește în continuare