Skip to content

Louis Vuitton a facut publica colectia sa beauty. Considerate unele dintre cele mai luxoase din lume, produsele ajung on line si in cateva magazine pe 29 august

Louis Vuitton a fost un brand dedicat  modei si accesoriilor de calatorie, iar acum, compania franceza isi extinde gama de produse de lux (inclusiv gama de parfumuri lansata in 2016) pentru a paria puternic pe divizia beauty.

La inceputul saptamanii a fost prezentata  La Beauté Louis Vuitton, o colectie de machiaj debut care imbina codurile emblematice ale casei LV, aflta sub supravegherea legendarei make-up artist Dame Pat McGrath, in rolul de Director Creativ.

Linia de machiaj de debut Louis Vuitton va fi una dintre cele mai scumpe game de beauty premium de pe piata.

„Lucrand in culise peste 20 de ani la prezentarile de moda Louis Vuitton, sunt incantata sa am acum un rol atat de important in lansarea La Beauté Louis Vuitton, care este rezultatul unei maiestrii extraordinare, al creativitatii si inovatiei”, spune McGrath intr-un comunicat de presa. Linia inaugurala include rujuri, balsamuri de buze si o selectie rafinata de palete de farduri de pleoape, concepute nu doar ca produse cosmetice, ci si ca objets d’art, menite sa fie pastrate, reumplute si pretuite ani de-a randul.

Gama include 55 de rujuri si 10 balsamuri de buze, la 160 $ fiecare, si opt palete de farduri de ochi, la 250 $. Lansarea a avut loc pe 20 august in China, urmata de un pre-lansament digital global pe 25 august; din 29 august, produsele vor fi disponibile online si in anumite magazine Louis Vuitton din intreaga lume.

Colectia poarta toate semnele luxului, integrand elemente ale motivelor Monogram si Damier ale casei in ambalaje create de designerul industrial Konstantin Grcic, cunoscut pentru piesele sale conceptuale de mobilier. Rezervele costa 69 $ si 92 $ pentru buze si ochi, respectiv (circularitatea si sustenabilitatea sunt, desigur, un alt lux). Vor fi disponibile si mici articole din piele, precum o husa de ruj si un portofel pentru foitele matifiante. Paletele de farduri contin ingrediente precum uleiul de camelie, iar balsamurile folosesc ceara reciclata de mimoza, provenita din districtul parfumeriei din Grasse, Franta.

Rujul LV Rouge, disponibil in 55 de nuante (un subtil omagiu adus cifrelor romane LV) si doua finisaje (mat si satinat), este imbogatit cu ingrediente benefice pentru buze precum untul de shea si acidul hialuronic, plus ceruri extrase din trandafir, iasomie si mimoza. Fiecare baton de ruj este stantat cu monograma iconica LV si are floarea monogram pe capac. Pentru a duce experienta senzoriala la urmatorul nivel, fiecare ruj este parfumat cu o esenta florala creata special de parfumeurul casei, Jacques Cavallier Belletrud. Aplicand diferitele nuante, senzatia este echivalentul couture-ului pentru buze: culori dimensionale, pigment intens si o textura confortabila. Monogram Rouge, un rosu cald atenuat, aproape neutru, este la fel de chic si natural precum frumusetea frantuzoaicelor — si la fel de subtil. Nu se simte ca un simplu produs de machiaj, ci ca un accesoriu de lux care iti transforma intregul look.

LV Baume este considerat cel mai luxos balsam de buze  de pe piata. Disponibil in 10 nuante (inclusiv transparent), formula hidratanta ofera un strop delicat de culoare care da viata buzelor. La fel ca rujurile, si balsamurile sunt usor parfumate cu o aroma subtila de zmeura si menta si pot fi reumplute cu usurinta.

In cele din urma, fardurile de pleoape LV Ombres. Aceste quad-uri sunt disponibile in opt combinatii de culori distincte. De la bejuri luminoase la nuante burgundy inspirate de rujuri (surprinzator de purtabile), fardurile matasoase si pigmentate sunt delicate cu pielea datorita ingredientelor precum squalanul de origine vegetala si extractul de floare de camelina. Cel mai bun lucru: paletele elimina dilema alegerii unor nuante care sa se potriveasca intre ele intr-un singur look de machiaj. Si aceste palete superbe sunt reincarcabile, insa fiecare rezerve in forma de petala este magnetizata individual.

Colectia completa ajunge in magazine pe 29 august, asa ca setati-va alarmele daca vreti sa detineti o parte din istoria frumusetii de lux.

Desi atelierul a adaugat detalii de lux atat in formula, cat si in ambalaj, este probabil ca produsele sa atraga doar un segment restrans de clienti foarte bogati. Pentru a asigura succesul pe termen lung, compania va trebui sa faca fata competitiei brandurilor conduse de artisti si sa-si calibreze atent distributia.

Citește în continuare