Poze & recenzie concert Bitza @ Kristal (bobobal C.N. „Mihai Viteazu”)

concert-bitza-bobobal-mihai-viteazu

In perioada asta ajungem la foaaaaaarte multe baluri de boboci. 🙂 Maine mergem de la 22 in club Player la balul celor de la liceul „Dante Aligheri” (suntem parteneri media), va prezenta bebelusa Delia (Cronica Carcotasilor) si il vom vedea (din nou) pe Alex in concert… Iar ieri am fost cu Anca in club Kristal, la balul bobocilor celor din Colegiul National „Mihai Viteazu”. A fost prezentat de sora lui Dada 😀 (fost DadaModa.info, actual AloModa.ro ) (o vedeti in pozele de mai jos) si a cantat…….. Bitzaaaaaaaa! Fiind insotit de Junky si FaiboX, evident.

Amandoua de abia asteptam un concert Bitza, nu am mai prins unul de aproape un an, de pe 8 februarie, de cand cu lansarea albumului „Sufletul Orasului„! Si apropo de „Sufletul Orasului„: Bitza a filmat in urma cu un an clipul piesei in curtea liceului Mihai Viteazu, fiind chiar liceul absolvit de el. „Sufletul Orasului” a fost si prima piesa din showul sau, fiind urmata de „Take me slow”, „Punk 4 life”, „Fac ce vor”, „Vorbeste Vinul”, „Vicii”, „All Star”, „Bagaboanta”, „Ne schimbam de maine„… si, bonus, am ascultat in premiera o piesa de pe viitorul album al lui Junky cantata in colaborare cu Bitza, care ne-a placut mult (si celor din Mihai Viteazu aparent, au reactionat ft bine la ea 😛 ).

Sunetul impecabil, atmosfera misto, toata lumea stia versurile pieselor pe dinafara… Un concert reusit, cu alte cuvinte. 🙂 Bitza va canta si miercuri in Bucuresti, in club Bellagio, la un alt bal de boboci, poate mergem si acolo, hehe. Uitati ce zice si Anca despre concertul de ieri:

„N-am mai auzit pana acum in concert „Take me slow” (cu Vanessa) si e una din piesele mele preferate, m-am bucurat ca a cantat-o! Mi-a placut mult cum a cantat cu Junky si faptul ca el a preluat partile celorlalti artisti de pe piese. A fost foarte tare si piesa noua a lui Junky, de abia astept sa-i faca oficial lansarea, sigur va fi hit. Daca nu se organizeaza ca lumea concerte in Bucuresti cu artistii favoriti, macar la baluri de boboci sa mergem, ca sunt binevenite!”

Va las acum cu un playlist Bitza, sa-l ascultati in timp ce va uitati peste pozele facute de mine:

concert-bitza-bobobal-mihai-viteazu-3

concert-bitza-bobobal-mihai-viteazu-17