Recenzie concert: Hi-Q & band VS DJ Chris Mayer

Am invitat-o pe Anca sa va scrie inca un guest-post, avand in vedere ca celelalte doua scrise de ea pe Monden.info au avut foarte mare succes 🙂 (recenzia la concertul Kat De Luna si „S.O.S. – Salveaza-ti trupa preferata” ). De data asta ea va povesteste cum s-a distrat la petrecerea „Band VS DJ” de miercuri seara din Twice… Am dansat impreuna cu ea, Olix, Andreea, Mihai, Eve, gasca Hi-Q si Chris Mayer pana dimineata! Va las acum sa aflati de la Anca toate detaliile 😀

From Party Twice

Ca miercurea seara e petrecere la Twice stie toata lumea, dar saptamana asta atmosfera a intrecut orice asteptare! Si asta o stiu doar cei care au fost prezenti la evenimentul Band vs Dj (aflat deja la a 2a editie).

Noul concept presupune un battle (cuvantul asta ma duce cu gandul la concursurile de streetdance :X ) intre band (Hi-Q) si Dj (Chris Mayer). „Armele” au atins greutatea maxima: 9 piese actuale din repertoriul international au fost cantate LIVE de catre Anya, Mihai si Florin. Astfel am dansat pe Lexter – „Freedom to love” (interpretata de Florin), am ridicat mainile in aer cand am auzit „Rise up” de la Yves Larock (Mihai), am zambit strengareste pe refrenul lui Akon – „Don’t matter” (Florin) si am tipat cat am putut de tare la Rihanna – „Please don’t stop the music” (Anya – mi-a placut la nebunie stilul ei vestimentar 😀 si caldura cu care si-a primit publicul).

Finalul show-lui nu a fost mai prejos, Hi-Q au cantat (tot live, bineinteles 😉 ) 2 melodii consacrate: „Buna Dimineata” si „Gasca mea”.

From Party Twice

Chris Mayer nu s-a lasat nici el si a mixat piese ale momentului acompaniat de band-ul celor de la Hi-q (Se:Sa – „Like this, like that”, „Sexy Thing” a lui David Deejay etc).

Indiferent daca ati fost sau nu prezenti trebuie sa recunoasteti ca e ceva nou, inedit. Cate trupe romanesti au curajul sa se expuna live pe acordurile unor hituri internationale?! Eu una consider ca e o initiativa laudabila. Si nu e vorba numai de mine, ci de multimea care a tipat, a dansat si s-a distrat pana dimineata. A fost o petrecere in toata regula, pana cand soarele a rasarit, si nu un concert de maxim o ora cum se obisnuieste.

Practic, evenimentul a daunat doar persoanelor antipatice, izolate, care nu iubesc muzica live.

Deci ce ziceti, ne vedem data viitoare? ;))

From Pyuric