Recenzie: Concertul Sugababes de la Bucuresti

Poza concert Sugababes

In aceasta seara (3 iunie), pe stadionul Iolanda Balas-Soter din Bucuresti, fetele de la Sugababes au sustinut cel de-al doilea concert in Romania (dupa cel de la premiile MTV 2006 din Cluj).

Concertul a fost anuntat pentru ora 19:30, iar Sugababes au urcat pe scena de abia la 21:30, dupa ce s-a intunecat. In deschiderea lor au cantat Keo si AkcentKeo a cantat peste pozitiv si (normal) a lasat cateva spatii goale pe melodii ca sa para ca ar canta live. A interpretat cele mai cunoscute piese ale sale, si a fost urmat pe scena de catre baietii de la Akcent. Ei au fost o surpriza, avand in vedere ca nu fusese anuntat nicaieri ca vor canta. Au cantat si cateva dintre pisele lor noi de pe King of Disco (au inceput showul cu „Let’s Talk About It” si „KOD„), dar si hituri mai vechi (precum cel de debut – „Ti-am promis„, sau „Buchet de trandafiri„). Noul lor membru, Corneliu, nu prea era in apele sale – fie era emotionat, fie ii era rau (probabil a contribuit si faptul ca avea pe el pulover + camasa cand afara erau 30 de grade).

Intr-un final s-au urcat pe scena si fetele de la Sugababes… Cu ocazia asta, organizatorii au dat drumul la lumini, masini de scos fum, si toate cele pentru un show ca lumea. Au cantat bine fetele, au interpretat cateva dintre cele mai cunoscute hituri ale lor: „Hole in the head„, „Round, round„, „Push the button„, si asa mai departe. M-am mirat sa observ ca stiam toate melodiile pe care le-au cantat desi nu sunt (nici de departe) fana, insa toate fusesera hituri. Piesa mea preferata all-times cantata de Sugababes si pe care am asteptat-o cel mai mult aseara: „Too lost in you” :X (update: mi-a dat Ave13 linkul spre varianta originala a acestei melodii, cantata de Patricia Kaas, check it out HERE)

Singurul lucru care mi-a displacut: in afara de blonda, celelalte doua tipe dadeau impresia ca sunt pe scena din obligatie, ca nu le face nici o placere, ca doar isi fac treaba… Nu m-as mira sa aflu ca in spatele scenei nu se inteleg deloc, deoarece pe scena nu dadeau vreo impresie de unitate. Iar una dintre ele incerca mereu sa le acopere pe celelalte cu vocea, sa iasa in evidenta (eh, avea cu ce). Comunicarea cu publicul a fost destul de redusa… Putine fraze, putin inteligibile, fara glumite, fara replici memorabile.

Vestimentatia lor de scena nu era impresionanta, nimic care sa te faca sa spui „wow”. Pe mulatra cel putin nu o avantaja deloc rochita aceea scurta, nu facea decat sa-i puna coapsele si umerii mari in evidenta (vedeti voi in pozele de mai jos despre ce vorbesc 😛 ).

Din cate stiu, recitalul a durat o ora… Noi am plecat dupa aproximativ 40 de minute din diverse motive, si am fost uimiti sa vedem ca lumea pleca la greu de pe stadion, ca si cum deja s-ar fi terminat concertul Sugababes 😐

Concluzia? N-a fost rau, nu regret ca am fost la concert sau ceva, fetele au melodii dragute si voci bune, dar nici n-a fost un show memorabil, la care sa ma mai gandesc si alta data.

Va las acum cu pozele superbe facute de the one and only… Edi!

Keo Keo Akcent Akcent Akcent Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes Sugababes