Recenzie + poze ATB @ Kristal Glam Club

atb-kristal-glam-club-1

De aceasta data a fost prezent la concertul sustinut de ATB in Kristal Glam Club. Va invit sa cititi recenzia realizata de el.

Petrecerea gazduita de ATB aseara, in Kristal Glam Club, a fost cu siguranta una din cele mai tari din acest sfarsit de an. Iar Monden.info a fost partener media. Eu apreciez muzica artistului german si nu planuiam sa lipsesc Desi nu a fost cea mai buna performanta a DJ-ului in Romania, atmosfera a fost incendiara. Spectacolul a fost pe masura, cu lumini si imagini proiectate in spatele DJ-ului, zeci de blitzuri si muuuult zgomot.

André Tanneberger e unul din cei mai renumiti DJ de talie mondiala si numarul de hituri si albume lansate transforma orice concert intr-un Best of ATB. Am scris mai sus ca nu a fost cea mai reusita performanta si vreau sa va lamuresc de ce am facut aceasta afirmatie: am fost si la alte show-uri ATB in Romania si nu mi s-a parut ca Andre a fost in cea mai buna forma aseara. Parea cam detasat de tot ce se intampla acolo si stiu ca poate sa mixeze mult mai bine de atat. In rest, a fost seara geniala pentru toti fanii lui. Am vazut oameni cu tricouri care tineau mainile ridicate in forma de inima, am vazut sute de maini sus, oameni care sareau in acelasi ritm si multa voie buna. Clubul a fost arhiplin, nu aveai loc sa te misti si nici sa dansezi. Animatoarele au condimentat seara prin costume bizare si coafuri extravagante.

Au fost doua elemente care m-au marcat aseara. In primul rand, eram obisnuit sa vad altfel de public la show-urile ATB. Aseara, in Kristal, am vazut multi tineri, multi pusti/pustoaice in conditiile in care eram obisnuit cu un public peste 20 de ani. Al doilea lucru a fost faptul ca publicul a ramas in priza timp de 2 ore. Nu pareau sa oboseasca, dimpotriva, fiecare piesa ii revigora si parca aveau mai multa energie si mai mult chef de dans si tipat. Bineinteles, meritul pentru asta merge la cel care a pus muzica.

Show-ul a durat 2 ore iar playlist-ul a inclus atat cele mai apreciate si cunoscute piese ale DJ-ului cat si mixuri de pe ultimul album lansat in primavara acestui an Future Memories. Desi am auzit cateva voci nemultumite de numarul mare de piese promovate de noul cd, majoritatea celor prezenti stiau toate melodiile noi si le fredonau in cor. Am vazut isterie pe 9 PM si Ecstasy. Am ramas surprins cand a mixat piesa Hide and seek de la Imogen Heap, care e una din piesele mele preferate, in ultimul an. Unul din punctele culminante ale noptii a fost remixul piesei Use Somebody de la Kings Of Leon – a fost surprinzator pentru multi si a creat o frenezie in randul multimimii. Imi place ideea de a mixa o piesa rock in stil house.

Daca esti fanului genului astuia de evenimente, iti garantez ca ai pierdut ceva foarte tare. ATB face un show de exceptie chiar si atunci cand nu da tot ce poate. DJ-ul german imi pare unic prin stilul lui, deja consacrat si reuseste sa umple cluburi pana la refuz desi a mai fost de multe ori la noi in tara, ultima oara pe 1 august, iar Monden.Info a fost, bineinteles, partener media. E destul de greu sa te mentii, pe piata cluburilor, in conditiile in care apari alti DJ in fiecare zi. ATB reuseste sa fie in top datorita fanilor care se inmultesc pe zi ce trece si le multumeste acestora la sfarsitul fiecarui concert, pentru sustinerea lor.

In continuare puteti vedea o galerie foto.