Recenzie & poze The Mission – 12 martie (Parov Stelar, John Digweed)

Sambata seara Arenele Romane au fost locul de intalnire al tuturor iubitorilor de muzica electronica, care s-au adunat in numar neasteptat de mare sa-i vada pe Parov Stelar, John Digweed, Antipop aka Télépopmusik si pe Bogdan. Biletele puse la dispozitie inainte de show au fost sold out de mult iar la 11 noaptea deja erau sold out si biletele de la intrare. Cateva mii de persoane au stat la coada, sperand sa prinda un loc, insa Arenele Romane nu i-au putut gazdui pe toti doritorii. La ora 3 dimineata lumea inca mai statea la intrare, ceea ce arata ca fanii devotati nu renunta niciodata. 🙂

Desi nu l-am prins de la inceput, Bogdan a avut un set ok, dar lumea era nerabdatoare sa-l asculte pe Dj Antipop. Acesta nu s-a dezis si a incalzit fanii mai ales cu remixul piesei „Man With The Red Face” – Mark Knight & Funkagenda, si remixul piesei „Einmusik Remix” – Coburn. Din pacate, Antipop a avut ceva probleme tehnice in timpului setului sau care au sters un pic din entuziasmul fanilor, insa a compensat prin beat-uri de calitate.

Highlight-ul serii a fost, cu siguranta, show-ul celor de la Parov Stelar. Daca pana acum ascultasem piese de-ale lor dar fara sa ma atasez emotional de ele, dupa seara trecuta ma pot declara fan al lor. De la muzica la tinute, la prestatia artistica si pana la jocul de lumini, Parov Stelar au demonstrat ca sunt profesionisti. Piese precum „Chambermaid Swing”, „Catgroove”, „On my way now” sau „Booty Swing” au aruncat publicul in aer. Electro Swing-ul celor de la Parov nu te lasa deloc sa stai pe loc, insa n-am avut cum sa ne manifestam prea tare cheful de dans din lipsa de spatiu.

Max the Sax a fost fantastic, basistul Michael Wittner parea desprins dintr-un film, iar Parov Stelar domina totul de la pupitrul sau, cu un stil si o atitudine extraordinare. Oamenii astia stiu care sunt punctele sensibile ale publicului si stiu cum sa le atinga. Vocalista trupei a recunoscut ca le place foarte mult in Romania, motiv pentru care au mai cantat 4 piese dupa ce show-ul oficial se incheiase. Singurul regret este ca vocea ei s-a auzit prea incet, ceea ce a facut ca lumea sa stea un pic cu urechile ciulite, insa spectacolul a compensat.

Dupa ce au parasit scena cei de la Parov Stelar s-a mai eliberat si sala, fiindca publicul a iesit sa ia o gura de aer, insa a revenit imediat ce John Digweed a venit la pupitru, pe la 2 si jumatate. Dj-ul britanic a avut o prestatie la inaltimea asteptarilor, mixand track-uri de progressive house, tech house si techno. Desi atmosfera nu a fost atat de incinsa ca la Parov, fanii genului s-au simtit in largul lor, mai ales ca muzica lui Digweed nu e una care sa ridice mainile in aer, ci un gen de muzica ce se simte mai mult.

Faptul ca Digweed mixeaza de la 11 ani se vede in fiecare show al sau si publicul roman il apreciaza intotdeauna, de unde si revenirile sale dese in capitala noastra.

Anul acesta am avut parte de un cort mai mare si de o scena mai aratoasa fata de cortul incalzit de anul trecut, de la concertul lui Paul van Dyk, insa aglomeratia a ramas una dintre problemele cu care s-a confruntat publicul venit la eveniment. Cu toate acestea, oamenii prezenti au apreciat muzica si s-au bucurat de ea, chiar si de afara, caci randuri intregi de scaune erau ocupate in afara cortului. Se simte in continuare nevoia unei arene conceputa special pentru concerte si speram ca acest lucru sa fie rezolvat prin finalizarea stadionului national, fiindca sunt sigura ca si voi, ca si mine, va doriti ca tot mai multi artisti pe care ii iubiti sa calce pe pamant romanesc.

Va las cu pozele de la eveniment si, daca ati fost sambata acolo, astept cu interes parerile voastre.

Trailer: Things Fall Apart

Curtis "50 Cent" Jackson e foarte hotarat sa isi continue cariera de actor si anul acesta are vreo 4 proiecte in dezvoltare. De curand tocmai a terminat filmarile la o…