Recenzie si poze All Stars Christmas la Teatrul National Bucuresti

Aseara a avut loc, la Teatrul National Bucuresti, in Sala Mare, spectacolul All Stars Christmas. Showul a fost regizat de Felix Alexa iar conceptul folosit a fost acela de pop-simphony. E a doua oara cand cantaretii de muzica pop incearca un mix intre pop si simfonie, acompaniati de orchestra – prima oara a fost la Next Generation Simphony in vara anului 2009.

De data asta a fost mai mult decat muzica – am avut dans, mici scene de teatru intre melodii, un intreg show cu costume, decor, lumini si actori. Am fost prezent acolo impreuna cu colegul meu, Bimus, la invitatia celor de la Cat Music.

Scena era uriasa iar pe ea se afla o orchestra imensa condusa de dirijorul Daniel Jinga, impreuna cu corul Accoustic. Inceputul a fost marcat de intrarea lui Aurelian Temisan in scena de pe o platforma de sub scena. Temisan a avut o aparitie in stilul caracteristic, elegant, cu aceleasi miscari pe care le stiu de cand eram copil.

Prima piesa interpretata a fost Silent Night, insa cateva cuvinte din versuri erau gresite iar pronuntia scartaia destul de tare. La asta mai adaug si faptul ca a falsat putin. Omul e talentat insa poate era emotionat :). Corul ACCOUSTIC si-a facut treaba foarte bine pe intreg parcursul showului, i-a acompaniat pe o parte dintre cantaretii care au urcat pe scena intr-un mod frumos. A sunat foarte bine, nu l-am mai auzit pana acum.

A urmat soprana Maria Jinga care a cantat Colindita si Sus la poarta raiului iar dupa aceea a intrat in scena un cavaler in armura care incerca sa ridice o batista de jos :)). Momentul urmator a fost marcat de tenorul Vlad Mirita (da, cel care ne-a reprezentat la Eurovision) si piesa We wish you a Merry Christmas. Sonorizarea a fost foarte buna iar interpretarile lor au fost reusite.

Vlad a invitat-o pe scena pe Nico. Atat eu cat si colegul Bimus am ramas uimiti de felul in care arata artista din Ploiesti – era foarte frumoasa. Au cantat o rugaciune lenta, in italiana si engleza. A fost un moment emotionant in sala iar in spatele meu auzeam un domn mai in varsta cum plangea :P. Recunosc ca a fost o interpretare puternica iar vocile lor se completeaza perfect in combinatia de pop si simfonie.

Nico a ramas singura pe scena si ne-a prezentat un colaj din colinde americane. Ne-a mai dezmortit putin, avand un ritm mai vioi, mai alert. Publicul a inceput sa aplaude la Frosty the snowman si Rudolph, the red nose reindeer. A fost, cu adevarat, un amestec de pop si muzica de orchestra si mi s-a parut unul dintre cele mai dragute momente ale serii.

Mai departe a intrat in scena o mireasa la brat cu un mire ce avea fata acoperita de un soare. Dupa ei a urmat tenorul Iordache Basalic cu O, ce veste minunata si doi actori care au dansat step. Seara a fost continuata de Oana Sarbu cu Once upon a december si E vremea colindelor. Nu a fost o prestatie in forta, precum celelalte, insa a fost bine. A urmat un moment destul de lung si aplaudat minute bune in sir – Dan Puric. Mi s-a parut ca s-a intins prea mult, din punct de vedere al timpului desi a ne-a facut sa radem si ne-a demonstrat ca e un geniu pe scena.

Cristina Rus a intepretat in stilul de muzica populara piesa Deschide usa crestine. Nu a fost deloc bine pentru ca orchestra era un mix intre pop si simfonic iar vocea ea avea atitudinea nepotrivita. A mai cantat inca o piesa, varianta in limba romana la Silent Night. Colegul Bimus a remarcat faptul ca a falsat.

Aurelian Temisan a revenit pe scena pentru Joy to the world. Am auzit, din nou, greseli de pronuntie ale cuvintelor. Piesa isi pierde din frumusete atunci cand nu e cantata corect. A mai urmat inca o melodie, care nu avea nicio legatura cu acest eveniment, asa cum a spus si Aurelian: Save the last dance.

A urmat Ovidiu Lipan Tandarica cu un poem simfonic scris de el. Dupa el, a intrat in scena o cantareata ce a incercat sa refaca All I Want For Christmas is You. Nu vreau sa imi imaginez ce i-ar fi facut Mariah Carey daca ar fi auzit-o :)).

Am asteptat destul de mult urmatorul moment: Elena Gheorghe. Nu stiu daca ati inteles din titlul spectacolului (All Stars Christmas) insa tema showului a fost Craciunul si toti cantaretii care au urcat pe scena au interpretat piese de iarna, de Craciun. Elena a ales sa cante, din nou, piesa Listen a lui Beyonce. O face foarte bine insa de un an si jumatate, de cand a aparut la Next Generation Simphony o canta incontinuu. Inafara faptului ca piesa nu are nicio legatura cu Craciunul, a fost interpretata in stilul R&B in conditiile in care pe fundal se auzea orchestra. A doua piesa aleasa de fosta componenta a trupei Mandinga a fost Ave Maria, tot de la Beyonce. Prefer sa nu mai comentez mai departe :).

Smiley a incheiat showul cu succes. Am auzit varianta pop-simfonica a piesei Am bani de dat si Santa Claus is coming to town. A fost plin de energie si s-a incadrat perfect in tema showului.

Mai jos va las cu pozele realizate de Bimus. Voi ati fost acolo? Cum vi s-a parut?