Recenzie si poze concert Alice Cooper la Arenele Romane

Daca marii rockeri ai vremii ti-au lasat amintiri frumoase in viata, cu siguranta concertul lui Alice Cooper de la Arenele Romane a fost pregatit pentru tine! Avem o recenzie si poze de la unul dintre cele mai zgomotoase evenimente din ultima vreme! Noi nu am fost acolo insa cititorul nostru Mircea ne-a pregatit un guest post.

Comandantul rock de osti s-a dezlantuit aseara intr-un show de zile mari, inedit pentru o seara in timpul saptamanii in Bucuresti. Fanii tineri, amestecati cu cei mai batrani care l-au prins pe Alice Cooper pe vinil, au dat navala in fata scenei , parca intr-o procesiune secreta catre taramul unui mare Guru. In stilul propriu, animand fiecare piesa cu elemente picante precum papusi gonflabile, costumatii sofisticate si chiar o ghilotina in care marele rocker pare sa fie decapitat live, Alice Cooper a oferit celor 3.000 de oameni prezenti o atmosfera incendiara, melodii vechi si hituri noi, demonstrand fara drept de apel forta sa in fata publicului.

Cu Iris in deschidere in forma destul de buna, publicul si-a deschis incet, dar sigur apetitul pentru rock de calitate. Cristi Minculescu a reamintit celor prezenti cu “Floare de iris” si alte hituri ca Alice Cooper are nevoie de atmofera pe masura.

Dupa o mica pauza, cortina a cazut, lasand publicul sa vada un Alice Cooper fioros si pus pe rele. In acorduri dure de chitara, Cooper a castigat cu fiecare piesa inima publicului avid de rock. Piese vechi sau noi, toate au avut parte de o primire pe masura din partea multimii. Indiferent ca vorbim de un refren celebru sau de un superb solo de percutie, nu a fost nota muzicala sa nu primeasca urale si indemnari .Cu fiecare costumatie Cooper a reusit sa ii impresioneze pe cei aflati foarte aproape de scena, aruncand in public chiar la sfarsitul unei melodii unul din celebrele lui bastoane de maresal. Si e clar ca la Alice Cooper la concert nimic nu trebuie sa te mire: nu a lipsit nici sarpele boa incolacit supus la gatul starului, nici papusa imensa, de peste trei metri, in stil Frankenstein, iar trupa lui Cooper a fost la inaltime, executand rock pentru toti cu ajutorul instrumentelor date la maximum.

A plouat si cu confetti, si cu baloane gigantice pe care tot Cooper le-a spart cu o floreta in aplauzele tuturor. Show de exceptie, finalizat cu un mix interesant si electrizant :”School’s out” si “The wall” intr-o singura piesa, urmat de “Fire” al lui Jimi Hendrix.

Felicitari starului care la 63 de ani este mai tanar ca oricand in suflet, ii multumim pentru un spectacol exceptional cu 2 bisuri si o aniversare a unuia din chitaristi sarbatorita pe scena.

Voi ati fost la concertul Alice Cooper? Ati vrea sa ii mai auziti inca o data?

Trailer: THE GUARD