Recenzie si poze concert Lake of Tears la Arenele Romane

In week-end a avut loc un concert zgomotos la Arenele Romane: Lake of Tears a zguduit urechile publicului bucurestean cu muzica rock. Avem o frumoasa recenzie si cateva poze de la prietenul nostru, Mircea, care a fost acolo.

Fenomenul rock bucurestean s-a manifestat in forta sambata , 25 iunie, cu un gest superb, o cerere de casatorie pe scena cu Lake of Tears, in acorduri rock! Sambata Arenele Romane au sunat gothic rock si nu numai. Cu trupe ca Tiara si Abigail in deschidere, concertul “Lake of Tears” se anunta incendiar.

Peste 2000 de impatimiti ai acestui gen rock s-au incalzit cand cei de la Abigail au venit cu riffuri metalice, cu o voce puternica si ropot de tobe in pedala dubla,cu bass profund si rapid. Publicul le-a rasplatit performanta cu o poza cu formatia, ridicand mainile pentru un fundal pe masura.

Dupa o scurta pauza, cei de la “Lake of Tears” si-au inceput recitalul, in ovatiile publicului. Trupa suedeza a mai cantat in Romania insa in 2011 s-au intors sa ne incante cu armoniile dure, acompaniate de vocea grava si puternica a solistului Daniel Brennare. Acesta nu s-a sfiit sa incurajeze publicul sa cante in cor mai multe din piesele sustinute in fata lor. Abordand un stil de muzica variat, cu ritmuri de toba in forta, armonii  precise si solouri indraznete, ”Lake of tears”  a reusit sa incalzeasca si mai tare  publicul.

Cu fiecare piesa, atmosfera s-a incins intre fani si formatia lor preferata, pana in momentul in care solistul a invitat pe scena o fata din public. Desi toti au crezut ca este un tertip clasic pentru a introduce un nou cantec sau pentru a relua o balada cunoscuta, nu mica le-a fost surpriza celor prezenti sa asiste la o cerere in casatorie in direct . Emotionata si fericita, Cristina Chivulescu a spus imediat “DA” si l-a imbratisat pe viitorul ei sot, in semn de recunostinta pentru gestul original si indraznet. Solistul formatiei a oferit de asemenea un frumos buchet de flori viitoarei mirese.,

Concertul a continuat in forta cu Fredrik Jordanius in forma maxima , incurajand publicul sa participle si s a sustina formatia la melodii foarte cunoscute : “forever Autumn”, “Sweetwater”, “Burn Fire burn” si altele. Publicul a fost in extaz spre finalul concertului, cerand bisuri si ovationand “in dulcele stil rock” eforturile lui Daniel si ale trupei  Lake of Tears.

Mai jos aveti pozele. Am o intrebare pentru cei care au fost acolo: cum ati simtit atmosfera? A fost atat de tare pe cat a descris-o Mircea?

Sunteti pregatiti pentru celelalte concerte rock din saptamana asta?  Vineri avem Flogging Molly la B\’ESTFEST si Prodigy la Rock The City!