Review: „I Am Legend”

I Am Legend

Ieri a fost iar seara de mers la cinema pentru mine si prietenii mei. Voiam de mult sa vad acest film si nu am regretat nicio secunda alegerea facuta.
Inainte de a incepe sa-mi spun parerea doresc sa va spun cu tristete in suflet si stomac ca nu mai erau nachos cand am ajuns eu. =(( Noroc ca la meniul de popcorn dau niste pahare uber-cute cu personajele din „Bee movie” care dau din cap voios atunci cand agiti paharul. 😀

SPOILERS! DACA NU VRETI SA STITI DETALII NU CITITI CE ESTE SCRIS MAI JOS!

Revenind la film va pot spune ca a fost unul dintre cele mai emotionante filme pe care le-am vazut. Desi multi au strambat din nas ca in prima parte a lui urmaresti practic un monolog (cainele nu prea poate sa fie considerat interlocutor…) eu consider ca acest film este nu numai un film emotionant si palpitant, dar si un scenariu destul de realist care ne arata cum ar putea arata omenirea daca unul din miile de virusi, gene, cu care noi ne jucam cu atata lejeritate, ar putea suferi o mutatie.
Ideea principala a filmului este aceasta: este descoperit un leac pentru cancer, leac dat de modificarea genetica a unui virus pentru ca acesta sa atace celulele canceroase. Virusul sufera o mutatie si 4,5 miliare de oameni mor, 12 milioane raman imuni si….586 de milioane se transforma (impreuna cu populatia canina) in niste monstri canibali care ies afara numai noaptea (sunt afectati de lumina), violenti si fara niciun instinct uman ramas. Acest monstri omoara toti oamenii (sau ?) in afara de unul…Will Smith este omul de stiinta din armata care incearca sa opresca acest virus, dar ramane singur impreuna cu Sam, cainele sau, in New York incercand sa gaseasca totusi leacul, dar in acelasi timp transmitand in fiecare zi pe toate frecventele un mesaj catre posibilii supravietuitori.
Nu vreau sa va spun toata povestea pentru ca unele detalii merita traite in sala de cinema, dar pot spune ca Will Smith a facut unul din rolurile vietii lui. Cu toate ca nu mai trebuia sa dovedeasca ca nu este doar un actor de comedie, pur si simplu s-a intrecut pe sine in acest film. M-a emotionat efectiv pana la lacrimi. :”> Da, da…plang la filme. Si ce?! =; Nu am fost singura. :))
In concluzie si prin urmare daca vreti sa vedeti un film mai altfel decat marea majoritate a filmelor cu monstruleti care fac bau pe intuneric, va recomand sa mergeti la acest film. Nu-l luati de pe torrente. Sincer. O sa pierdeti mult. Asta e film de vazut la cinema pe ecran mare si cu sunetul dat tare. 😉