Skip to content

Shakira, vanzari dezamagitoare cu noul album

Dupa succesul albumelor precedente, cel mai nou disc semnat de Shakira a ajuns pana pe locul 2 in Billboard 200. In fata ei se afla coloana sonora a filmului Frozen, care reuseste, in continuare, sa domine clasamentul de vanzari.

In comparatie cu Oral Fixation (128.000), Laundry Service (cel mai bine vandut album al ei) sau She Wolf (89.000), Shakira nu sta deloc bine in clasament, vanzarile pentru prima saptamana fiind de 85.199 de copii. In schimb, daca luam in seama vanzarile discului Sale el Sol, Shakira se afla intr-un trend ascendet, dupa ce precedentul material a vandut un total de 46 de mii de unitati in prima saptamana. Chiar si asa, She Wolf e considerat ca avand cea mai proasta performanta in topurile muzicale, fiind primul ei disc care nu a intrat in top 10.

Shakira a beneficiat de un buzz extraordinar datorita colaborarii cu Rihanna pentru primul single, Can\’t Remember to Forget You, insa se pare ca nu a fost suficient pentru a creste vanzarile discului cu numarul 10 din cariera cantaretei.

Cel de-al doilea single lansat de cantareata pentru piata din SUA este Empire, al carui clip il gasiti aici, dar pentru piata europeana a ales o alta piesa. Dare (La La La) e mult mai cathcy, mai saltareata si mai uptempo si in plus, exista si in varianta folosita de Brazilia pentru Campionatul Mondial de Fotbal de anul acesta. Poate aceste vanzari slabe au legatura si cu faptul ca pentru acest album, Shak a lasat totul pe mana producatorilor si compozitorilor si s-a implicat mai putin in preocesul de creatie al pieselor, fiind prezenta la partea de finalizare a trackurilor. In plus, materialul ei anterio a fost foarte prost promovat, motiv pentru care a schimbat si labelul, mergand la Roc Nation, iar de aici si colaborarea cu Rihanna

 Ce ziceti, o sa creasca vanzarile in final? Reuseste Shakira sa vanda mai bine cu alte single? 

Citește în continuare