Skip to content

Cat au vandut Coldplay, Beyonce si Bruno Mars dupa aparitia la Super Bowl?

Ca de obicei, dupa Super Bowl, vanzarile de albume sau single-uri cresc, iar expunerea pe care showul o ofera artistilor ii ajuta in campaniile de promovare. Haideti sa vedem cine a avut cel mai mult de castigat dintre Beyonce, Coldplay si Bruno Mars.

Cel mai fericit e Bruno Mars, care dupa prezenta la Super Bowl a vandut peste 10 mii de copii ale albumelor sale, cu 400% mai mult decat in saptamana precedenta. Nici britanicii de la Coldplay nu au stat mai rau, pentru ca pana la momentul aparitiei lor, vandusera 20 de mii de copii ale albumelor lor pe teritoriul american, insa dupa aceea, vanzarile au ajuns la 93 de mii de bucati. Asta i-a ajutat si cu promovarea noului album, care a ajuns pe primul loc in topurile din Marea Britanie, loc pe care nu l-au obtinut la lansarea discului pentru ca Adele cucerea totul in jurul ei.

Cele mai reduse cresteri le-a avut Beyonce care a urcat de la noua mii de copii ale albumelor sale pana la 13 mii, dar chiar si asa, fanii cu siguranta s-au indreptat spre single-ul Formation, oferit gratuit spre download in acel weekend. Daca era pe bani, poate lucrurile ar fi stat alfel.

Oricum nu conteaza vanzarile, pentru ca strategia lui Beyonce a fost cu totul alta. Dupa showul care a atras atentia intregii lumi si a starnit controverse in SUA din anumite puncte de vedere, Queen B a dat lovitura si a anuntat turneul mondial Formation. Iar vestea a fost foarte bine primita, daca e sa ne uitam la vanzarile care au ajuns deja la un milion de bilete vandute!

Ce ziceti de aceste vanzari? Se compara cu cele ale lui Missy Elliott de anul trecut?

Citește în continuare