Skip to content

Inovatie: Estée Lauder isi promoveaza produsele anti-imbatranire prin jocuri video interactive

Brandul de cosmetice americane isi doreste sa ajunga la cumparatori mai tanari apeland la propriile sale jocuri video pentru a promova serul anti-aging Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex.

Microsite-ul proaspat lansat de brandul de frumusete, ANRcade, este disponibil in toata lumea si a fost realizat pentru a fi accesat foarte usor de pe mobil. Ofera patru jocuri video tematice, care combina distractia cu informatii despre beneficiile produsului, printre care „Serum Quest” si „Repair Racer”.

Fiecare joc are un stil diferit si ofera mai multe informatii despre produsele brandului.

Jocurile sunt promovate prin intermediul retelelor sociale si la nivel digital, iar Jon Roman de la Estee Lauder a marturisit ca au vrut sa gaseasca „un mod mai distractiv si inovator de a vorbi despre beneficiile produsului”.

De exemplu, „Beauty Bounce” ii provoaca pe utilizatori sa mute un glob minuscul printr-o serie de pasi pentru a castiga puncte, in timp ce „Repair Racer” permite jucatorilor sa deplaseze o minge pe o pista ingusta, evitand totodata obstacolele.

Canalele de vanzare din diferite tari pot personaliza jocurile pentru a oferi cumparatorilor mostre gratuite sau alte stimulente. De asemenea, jocurile pot functiona ca mini-programe in alte aplicatii, cum ar fi WeChat sau Tmall de la Alibaba din China.

Estée Lauder isi propune prin aceste jocuri video, cu format adaptat pentru dispozitive mobile, sa ofere o experienta de brand mai imersiva, iar in acelasi timp sa le faca cunoscute toate proprietatile benefice ale produselor sale.

Jocurile online au devenit o forma populara de divertisment digital la nivel mondial, in special in randul persoanelor aflate in izolare in timpul pandemiei. Newzoo estimeaza ca pana la sfarsitul acestui an, 2,5 miliarde de oameni vor accesa jocuri video pe telefon sau tableta.

Estée Lauder continua sa inoveze utilizand canalele sale de vanzari digitale.

Compania a fost printre primele branduri care au creat pagini de profil pe care Snapchat a inceput sa le testeze luna trecuta pentru a ajuta marketerii sa mentina o prezenta constanta in aplicatie.

De asemenea, la inceputul acestui an, Estée Lauder a fost in topul brandurilor de frumusete care au prezentat produsele folosind realitatea augmentata pentru cumparaturi. Functia permite utilizatorilor sa testeze produsele virtual inainte de a le achizitiona.

Advanced Night Repair Serum este unul dintre produsele de beauty iconice a brandului Estee Lauder pentru imperfectiunile tenului, a carui formula are la baza tehnologia revolutionara ChronoluxCB™.

Acest ser reparator imbina purificarea si sincronizarea celulara, pentru a ajuta pielea sa-si redobandeasca stralucirea naturala si sa repare leziunile vizibile ale epidermei aparute datorita factorilor externi, precum razele ultraviolete si poluarea.

In 1982, Estée Lauder a revolutionat industria frumusetii cu produsul denumit atunci Night Repair, fiind una dintre primele companii de infrumusetare din lume care a facut legatura intre leziunile ADN-ului si imbatranirea pielii. Night Repair a fost primul ser care a fost lansat si primul produs destinat ingrijirii pielii pe baza de acid hialuronic, fiind unic prin textura, tehnologie si formula.

Anul trecut, produsul a castigat o serie de premii, acesta a fost alegerea cititorilor pentru cel mai bun serum la Glamour Beauty Awards 2019 si a primit Iconic Beauty Award la Premiile CEW 2019.

Noul serum Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, cu o formula anti-aging mult mai eficienta, reduce semnificativ liniile fine si ridurile, porii sunt minimizati, iar pielea devine uniforma si este intens hidratata in profunzime. Recipientul faimosului ser este elegant, fabricat din sticla reciclata. Formula este eficienta pentru toate tipurile de piele.

In 1956, Estée a lansat cea mai luxoasa crema de pana atunci, Re-Nutriv, sub o atenta supraveghere a fiecarui detaliu in crearea „minei de aur a frumusetii”.

Aceasta era obtinuta din unele dintre cele mai costisitoare ingrediente ale lumii si se vindea la pretul de 115 dolari recipientul. Era un mix somptuos de uleiuri decadente, provenind din diferite colturi ale lumii si recunoscute pentru proprietatile lor antiinflamatorii.

Printre ingredientele exotice se numara uleiul de broasca testoasa, uleiul de rechin, laptisor de matca, silicon, plus alte 20 de ingrediente suplimentare care nu fusesera niciodata amestecate intr-un singur borcan de crema.

Citește în continuare