Skip to content

Pharrell lanseaza „Humanrace”, o linie de cosmetice pentru ingrijirea personala.

Intr-un interviu acordat recent, Pharrell Williams a tinut sa mentioneze ca nu este vampir, in ciuda a conspiratiilor care sunt postate online. Declaratia lui se refera la aspectul fizic, mai exact la tenul de invidiat care arata jumatate din varsta reala de 47 de ani.

Artistul a mentionat pentru Allure ca a mostenit genele fantastice din partea bunicii sale care avea pometi de invidiat iar ochii in forma de migdala de la tatal sau.

Pe langa pasiunea pentru moda si muzica, Pharrell a fost inca de la debut unul dintre cei mai bine ingrijiti artisti de pe piata americana. A fost constant preocupat de felul cum arata si a urmat mentalitatea care spune ca „din cand in cand trebuie sa iti cureti mintea si sufletul. Si cateodata trebuie sa cureti si pielea moarta de la suprafata.”

Astfel, Pharrell a creat linia de cosmetice Humanrace (rasa umana) impreuna cu Elena Jones, dermatologul personal care il ingrijeste de multi ani.

„Humanrace Skincare” se va lansa pe 25 noiembrie cu trei produse. Primul este un cleanser format din pudra de orez care se transforma emulsie cand intra in contact cu apa, pretul este de 32 de dolari. Al doilea este o enzima exfolianta din lotus cu acid glicolic care costa 46 de dolari. Si o crema hidratanta care a fost descrisa de Pharrell ca fiind „umidificatoare pentru ca apa e cea mai importanta” care este vanduta cu 48 de dolari si include extract de ciuperci, apa de orez si vitamina B3.

Fiecare dintre produse va fi disponibil pe 25 noiembrie pe site-ul Humanrace.com si va fi livrat in ambalaje ecologice create din 50% plastic reciclat, fiecare recipient va putea fi refolosit.

Mai mult decat o linie de cosmetice, artistul spera sa transforme Humanrace intr-un brand puternic care sa ofere mai mult decat ceea ce exista pe piata din partea firmelor de wellness. Ideologia pe care o urmeaza este sa isi bazeze produsele pe rezultate, pe solutii si pe senzatii.

Pharrell a inceput sa isi ingrijeasca pielea cu mare atentie inca de la varsta de 20 de ani cand lua sfaturi de frumusete de la iubitele sale.

Obisnuia sa intrebe pe fiecare dintre prietenele sau iubitele lui despre ritualurile de ingrijire. Unul dintre cele mai bune sfaturi le-a primit de la Naomi Campbell care i-a spus: „Imediat dupa ce termini de spalat pe fata, iti dai cu apa rece. Si nu speli niciodata cu carpa sau mana inspre partea din jos, tot timpul trebuie sa directionezi in sus, sa mergi impotriva gravitatiei.”

La 47 de ani, este unul dintre cei mai de succes compozitori si cantareti contemporani. In ultimii 10 ani a avut 2 hituri care au fost no.1 in SUA peste 10 saptamani: „Blurred Lines” si „Happy”.

Cariera lui Pharrell a inceput in anii ’90 cu trupa „Surrounded by idiots” care s-a transformat ulterior in „The Neptunes” si „N.E.R.D.”.

Echipa de productie The Neptunes din care Pharrell face parte alaturi de prietenul sau din adolescenta, Chad Hugo, este una dintre cele mai de succes din istoria industriei muzicale. 

In ultimii 15 ani a creat peste 100 de hituri care au schimbat tendintele in muzica. Printre ele se numara Daft Punk, Britney Spears – „I’m a slave 4 u”, NSYNC – „Girlfriend”, Justin Timberlake – „Senorita”, „Rock your body”, Gwen Steffani – „Hollaback Girl”, Madonna – albumul „Hard Candy”, a contribuit la majoritatea albumelor lui Jay-Z si melodii pentru Beyonce, P.Diddy, Usher, Mary J.Blige, Limp Bizkit, Mariah Carey, Missy Elliott, Shakira, Jennifer Lopez, Alicia Keys, Ed Sheeran, Kylie Minogue si Snoop Dogg.

Single-ul „Happy” a fost cea mai de succes melodie lansata in anul 2014, a ajuns no.1 in majoritatea tarilor din lume si a vandut peste 13 milioane de unitati.

Pe langa muzica, Pharrell si-a extins brandul in lumea modei inca din anul 2005 cand a lansat o linie de incaltaminte cu Nigo, in 2008 printr-o colectie de ochelari de vedere si bijuterii pentru Louis Vuitton si in 2013 cu ochelari de soare pentru Moncler. Din anul 2014, Pharrell a inceput un parteneriat de lunga durata cu Adidas prin care lanseaza in continuare modele de pantofi sport cu design inspirat de artisti contemporani si de muzica pe care o produce.

Cel mai recent single Pharrell a fost lansat in vara acestui an, in mijlocul protestelor antirasism din SUA, „Black Lives Matter”. Melodia se numeste „Entrepreneur” si este o colaborare cu Jay-Z in care sunt enumerate modurile in care societatea ia bani de la barbatii afro-americani.

Citește în continuare