Cel mai nou zgarie-nori din Miami va fi construit si mobilat in intregime de Dolce & Gabbana. Cladirea de 90 de etaje va cuprinde 250 de locuinte private, hotel, piscina, restaurante, cafenele, birouri, sali de sport si spatii comerciale.

In Miami, unul dintre cele mai cunoscute orase de pe coasta de est a Statelor Unite, brandul Dolce&Gabbana va construi unul dintre cele mai inalte turnuri zgarie-nori din zona. Cladirea va avea 320 de metri si va ajunge la inaltimea maxima acceptata de administratia locala a orasului.
Este prima data cand un brand de moda isi asuma si conduce un proiect de arhitectura in care vor fi acoperite toate nevoile unui consumator, de la spatiul in care isi face cumparaturile pana la locul unde doarme. Compania italiana isi propune ca noua cladire sa fie multifunctionala, adica sa aiba atat spatii comerciale si culturale, sali de sport si restaurante, dar mai ales apartamente rezidentiale si un hotel.
Cladirea va avea facilitati de lux iar fiecare camera va fi decorata cu atentie de catre designeri angajati de Dolce&Gabbana. Cele 259 de locuinte rezidentiale vor fi complet amenajate si mobilate in stilul specific brandului si vor putea fi achizitionate la cheie.




Arhitectura cladirii a fost gandita de firma Studio Sofield, iar interioarele camerelor sunt proiectate chiar de catre fondatorii Dolce&Gabbana, Domenico Dolce si Stefano Gabbana, si vor fi disponibile in trei palete de culori, care inspira un aer luxos si o atentie deosebita la detalii: alb cu marmura „Bianco Striata”, negru cu marmura „Nero Marquina” si auriu cu marmura „Giallo Imperiale”.
Alte detalii care vor face interioarele cat mai spectacuoase vor fi candelabrele venetiene, finisajele din lemn masiv si cazile de baie asezate in fata geamurilor care vor oferi privelisti panoramice spre ocean.
Apartamentele vor fi finalizate pana in anul 2027 si preturile vor fi cuprinse intre 3,3 milioane de euro si 33 de milioane de euro. In cladire se vor putea gasi de asemenea si cafenele si baruri, birouri, un centru de wellness, dar si o terasa generoasa de 371 de metri patrati cu piscina de 13 metri care va oferi o priveliste panoramica impresionanta asupra Oceanul Atlantic, Golfului Biscayne si a plajei din Miami.







Brandul de moda nu este singurul din aceasta industrie care isi extinde interesele comericale si catre alte domenii. Armani a cumparat o plaja privata anul acesta, iar accesul a fost oferit numai clientilor fideli. In acelasi timp marcile de autoturisme Bentley si Porsche au construit recent blocuri-turn pe coasta statului Florida.
In ultimii ani interesul comapniilor de lux pentru industria imobiliara a crescut din ce in ce mai mult. Branduri precum Bulgari, Versace, Roberto Cavalli si Louis Vuitton au anuntat ca intentioneaza sa deschida hoteluri sau restaurante reprezentative.
Dolce&Gabbana a anuntat inca din aprilie ca planuieste sa construiasca ansambluri rezidentiale si hoteluri in Marbella, Spania si in Maldive. Extinderea catre proiecte de arhitectura vine in urma lansarii de acum doi ani a liniei de mobilier, articole pentru casa si textile Dolce&Gabbana Casa prin care brandul va echipa si decora viitoarele apartamente pe care le va construi.