Skip to content

Nicole Kidman si Faith, fiica ei de 14 ani, in noua campanie a brandului de beauty Clé de Peau Beauté.

Nicole Kidman apare alaturi de fiica sa cea mica, Faith, in noua campanie a brandului de lux Cle de Peau Beaute. Intr-un videoclip alb-negru, actrita australiana in varsta de 58 de ani poarta tinute sofisticate, toate in tonuri de negru: un costum din matase cu camasa cu funda, o rochie asimetrica cu o singura maneca si o tinuta cu o capa transparenta din plasa. Fiecare aparitie transmite ideea de „luminozitate interioara” – conceptul-cheie al campaniei.

Unul dintre cele mai emotionante momente ale reclamei este aparitia fiicei sale Faith, in varsta de 14 ani, imbracata tot in negru, intr-o secventa scurta dar plina de tandrete. 

Filmul campaniei, lansat in weekend, este insotit de o reinterpretare a piesei „At Last” semnata Etta James.

Intr-un interviu acordat revistei People, actrita a declarat ca filmarea acestei campanii alaturi de Faith a fost mai degraba un cadou decat o munca propriu-zisa: „Este un mod dulce de a o pastra in memorie asa cum este la 14 ani. Nu simti ca e un job, e o experienta pe care o traiesti cu bucurie”. 

De asemenea, Kidman a explicat ca ideea de „luminozitate” (in engleza, radiance) se construieste dincolo de aspectul fizic, prin increderea in sine si prin sustinerea celorlalte femei, mai ales cand vine vorba despre educatia fiicelor sale, Faith si Sunday Rose.

Kidman, care are si doi copii adulti – Isabella si Connor – din casnicia cu Tom Cruise, a vorbit si despre rutina sa de frumusete. Spune ca foloseste constant produse cu protectie solara, bea multa apa si incearca sa doarma mai mult, desi ultimele doua obiceiuri sunt adesea ignorate. Produsele de la Cle de Peau au fost deja parte din viata sa inainte de a deveni ambasadoare, mentionand printre preferatele ei demachiantul pentru ochi, fondurile de ten, cremele de corp si mastile.

Numirea lui Kidman ca ambasadoare Clé de Peau vine intr-un moment in care brandul inregistreaza cresteri semnificative pe piata produselor cosmetice de lux. 

In timp ce industria trece printr-o perioada de resetare, mai ales in Asia si China, Clé de Peau continua sa creasca in vanzari Asia, dar si in America de Nord si Europa, mizand pe produse cu formule avansate, dezvoltate in peste 40 de ani de cercetare in domeniul celulelor pielii.

Mizuki Hashimoto, Chief Brand Officer al Cle de Peau, a explicat ca alegerea lui Kidman a fost bazata si pe faptul ca actrita australiana este un simbol al artei dar si al implicarii sociale. Este Ambasador al Bunavointei pentru ONU si o sustinatoare activa a drepturilor femeilor, iar Cle de Peau colaboreaza din 2019 cu UNICEF, donand peste 11 milioane de dolari pentru educatia si emanciparea tinerelor.

Pana acum, Kidman si-a protejat copiii de expunerea publica.

De-a lungul carierei sale, a fost extrem de rezervata in ceea ce priveste aparitiile copiilor sai in spatiul public. Cele doua fiice mai mici au fost rar fotografiate in contexte oficiale, iar Kidman a explicat de mai multe ori ca nu doreste ca acestea sa creasca sub presiunea notorietatii. Aparitia recenta a lui Faith, la 14 ani, marcheaza una dintre foarte putinele ocazii in care actrita a permis o forma de expunere, transformand momentul intr-o experienta controlata si semnificativa, mai degraba decat intr-un gest mediatic.

Recent, Sunday Rose, fiica adolescenta pe care o are cu Keith Urban, a aparut de asemenea ca fotomodel in campania brandului Omega pentru ceasuri.

Intre timp, actrita se afla in plin proces de filmare al peliculei „Practical Magic 2”, o continuare a filmului-cult din anii ’90 in care joaca alaturi de Sandra Bullock.

In curand va juca in “Scarpetta”, un serial produs de Amazon Prime Video bazat pe romanele Patriciei Cornwell, “Margo’s Got Money Troubles”, un serial pentru AppleTV+ produs de David E. Kelley (Chicago Hope, M.D., Ally McBeal). Tot cu Kelley ar urma sa lucreze si la sezonul 3 din Big Little Lies dar proiectul nu a primit momentan unda verde.

Citește în continuare