Skip to content

Julia Roberts, Aya Nakamura si Isabella Rossellini sunt starurile campaniei Lancôme de sarbatori. A fost regizata de Damien Chazelle, cineast premiat cu Oscar pentru La La Land.

Lancôme marcheaza 90 de ani de existenta printr-o campanie de sarbatori construita ca un film de lungmetraj condensat in cateva cadre-cheie. 

Brandul reuneste patru dintre ambasadoarele globale – Julia Roberts, Aya Nakamura, Ni Ni si Isabella Rossellini – intr-un decor feroviar imaginar, plasat la bordul „Lancôme Express”. Estetica imbina ideea din filmul “Orient Express” cu paleta de pasteluri a cineastului Wes Anderson iar conceptul mizeaza pe ideea de calatorie festiva spre bucurie “An Enchanting Journey to Happiness”.

Protagonista campaniei este actrita Julia Roberts.

Alaturi de ea, Aya Nakamura, Ni Ni si Isabella Rossellini sunt surprinse intr-un compartiment al trenului, inconjurate de teancuri de cadouri in nuante de roz si auriu, dispuse ca un decor atent calculat in jurul protagonistelor.

Alegerea protagonistelor acopera tendintele globaliste: Roberts este reprezentativa pentru SUA, Rossellini este una dintre cele mai respectate actrite europene, Aya Nakamura, de origine est-africana, este cea mai ascultata cantareata franceza din Franta pe platformele de streaming iar Ni Ni este o actrita cunoscuta din China.

Filmul campaniei este regizat de Damien Chazelle, castigator al Premiului Oscar si autor al filmului „La La Land”, iar imaginea este semnata de directorul de fotografie Linus Sandgren, intr-o productie realizata de Superprime. 

Naratiunea urmareste personajele de la plecarea din Gare d’Orsay, in Paris, pana in Alpii francezi acoperiti de zapada, pe un traseu in care calatoria functioneaza ca spatiu al intalnirii intre glamour si bucuria sarbatorilor de iarna. Succesiunea cadrelor le prezinta pe cele patru ambasadoare in ipostaze succesive, de la momentul imbarcarii pana la oprirea trenului in munti.

Povestea este montata pe un fond sonor construit in jurul muzicii lui Edith Piaf, ceea ce fixeaza suplimentar reperele unei lumi franceze recognoscibile. 

Trenul roz se opreste intre varfurile acoperite de zapada, usile se deschid si scot la iveala un volum mare de cadouri, iar finalul este marcat de artificii care lumineaza cerul noptii.

Un element tehnic central al campaniei il reprezinta modul in care a fost realizat „Lancôme Express”. Trenul nu exista fizic, ci este construit integral prin CGI, efecte speciale. S-a urmarit mai degraba o atmosfera idilica, idealizata, ancorata in escapism si intr-o bucurie nostalgica.

Colectia de sarbatori asociata campaniei 2025 este prezentata in acelasi registru vizual, cu tonuri luxoase si ambalaje stralucitoare, gandite sa continue la nivel de obiect universul stabilit de film. Ambalajele folosesc nuante luminoase si accente metalice, in consonanta cu paleta de roz si auriu din imaginile campaniei, iar modul de prezentare insista pe aspectul festiv al sezonului de iarna. 

Portofoliul de sarbatori include  editia La Vie Est Belle Express Edition si mai multe produse de frumusete lansate in serie limitata.

Citește în continuare