Skip to content

Adam Driver se transforma intr-un centaur in campania noului parfum Burberry pentru barbati. Este primul parfum creat de Riccardo Tisci pentru casa de moda britanica.

Burberry a anuntat lansarea noului parfum pentru barbati realizat impreuna cu Coty printr-o campanie vizuala al carui protagonist este actorul Adam Driver. Pe langa rolurile intr-o mare parte din cele mai mari filme care vor aparea in urmatorii 2-3 ani, Driver devine ambasadorul unui produs de beauty printr-ul rol neobisnuit, cel al unui centaur.

Campania a primit deja numeroase reactii de amuzament dar si pozitive din partea fanilor actorului care s-au bucurat sa il vada intr-o alta ipostaza, cea in care frumusetea si spiritul lui atletic sunt puse in evidenta.

Fotografiile care promoveaza parfumul „Hero” au fost realizate de Mario Sorrenti in timp ce filmul a fost regizat de Jonathan Glazer. 

„Hero” este raspunsul masculin al liniei de parfumuri „Her” pe care Burberry a lansat-o in 2018. In acelasi timp, este primul realizat sub directia creativa a lui Riccardo Tisci, fostul designer Givenchy care a preluat conducerea casei de moda britanice in urma cu 3 ani. Tisci a declarat ca a lucrat indeaproape pentru a gasi notele potrivite pentru ceea ce isi doreste sa exprime cu acest parfum. 

Mai jos puteti urmari campania video filmata de Glazer in care Adam Driver se ia la intrecere cu un armasar pe o plaja, amandoi alearga spre apa iar la final, se contopesc si actorul devine o creatura mitologica, mai exact un centaur. Este o metafora pentru transformarea personala a fiecaruia, despre omul care devine erou. 

Coloana sonora este asigurata de cantecul „Two Weeks” al cantaretei FKA Twigs.

Tisci a motivat alegerea lui Driver drept un nou model al masculinitatii moderne: „cred ca este un joc in jurul esentei umane primitive si al instinctelor animale.”

„Sunt foarte bucuros ca am lucrat cu Adam Driver, are o profunzime incredibila in ceea ce inseamna articularea masculinitatii contemporane – despre cum taria unui om poate fi subtila iar emotiile te fac mai puternic.”, a continuat designerul.

„Hero” contine note centrale de bergamot, ienupar, piper negru si lemn de cedru, notele secundare includ uleiuri calde de lemn de cedru din trei lanturi montante distincte: Muntii Apalasi, Muntii Atlas si Himalaya. Va fi lansat oficial pe 2 august atat pe site-ul Burberry dar si in magazinele de frumusete. Va fi vandut sub forma clasica de apa de toaleta, balsam pentru dupa ras, gel pentru dus si par si deodorant.

Designul sticlei a fost creat de Riccardo Tisci si include monograma lui Thomas Burberry, cel care a fondat in 1856 casa de moda Burberry si a inventat gabardina devenita un material popular in realizarea hainelor de ploaie, vant si zapada. Noua marca Burberry este gravata pe forma unghiulara care reinterpteaza copita unui cal si readuce aminte de logo-ul original Burberry, cel al cavalerului calare care a marcat existenta brandului din 1901 pana in 2018. 

Pentru promovarea parfumului, Burberry a continuat directia de comunicare din ultimele luni care imbina tehnologia revolutionara de ultima generatie cu motive mitologice reinterpretate.

Pentru lansarea pe unele piete, Coty va folosi dispozitive de testare a parfumurilor fara atingere care vor fi activate digital. Dispozitivele ofera comerciantilor acces la datele de utilizare pentru a optimiza pozitionarea produsului si experienta clienților. De asemenea, au ca scop reducerea deseurilor create de fabricile de parfumuri si cresterea duratei de viata a sticlelor de testare. 

Recent, brandul a lansat o experienta de realitate augmentata (AR) prin care permite clientilor sa-si proiecteze propriul buzunar pentru geanta in format 3D. In plus, designerii care lucreaza pentru casa de moda britanica au conceput tinute pentru unul dintre cele mai bine vandute jocuri video din China – „Honor of Kings”. Jucatorii pot cumpara hainele, cunoscute sub numele de „skins”, pentru a imbraca personajele preferate.

Pe Adam Driver il veti vedea „Annette” musical-ul in care joaca alaturi de Mation Cotillard care tocmai a fost lansat la Cannes si va fi proiectat la TIFF. Il veti mai vedea si in „The Last Duel” si „House of Gucci”, ambele in regia lui Ridley Scott si in „The Yankee Comandante” regizat de Jeff Nichols, o adaptare a unui articol publicat in The New Yorker scris de David Grann.

Citește în continuare