Skip to content

(Video) Brad Pitt e noua imagine globala DeLonghi. Colaborarea e anuntata intr-un spot regizat de Damien Chazelle ( “La La Land”, “Whiplash”)

Brad Pitt, castigator a doua premii Oscar si nominalizat de alte 5 ori pentru premiile Academiei Americane de Film, este noua imagine DeLonghi  in prima campanie internationala a liderului global in domeniul espressoarelor pentru acasa.

Campania lansata chiar pe 2 septembrie, cand statueta Oscar implineste 80 de ani de la inregistrarea sa oficiala, este prezentata publicului intr-un spot realizat de Damien Chazelle, cel mai tanar regizor care a obtinut Oscarul pentru cel mai bun regizor in istoria Academiei – pentru “La La Land”, in 2016, cand Chazelle avea 32 de ani (filmul a avut 14 nominalizari la Oscar si a primit 6 statuete).

Spotul DeLonghi spune povestea unei zile din viata lui Brad Pitt: de la cumpararea cafelei boabe dimineata, la calatoria pe motocicleta in jurul Los Angeles-ului si oprirea pentru a alimenta in benzinarie, aceste scene reprezinta anticiparea unui moment pe care cu totii il asteptam cu nerabdare: acela in care ajungem acasa si, in sfarsit, ne relaxam cu o cafea sau un cappuccino delicios – un moment perfect.

Alaturi de actor si de regizor, spotul beneficiaza de talentul altor doi castigatori de premii Oscar, directorul de imagine Linus Sandgren si compozitorul Justin Hurwitz, ambii parte din echipa care a creat “La La Land”. Hurwitz, care semneaza coloana sonora originala pentru acest clip, spune: „Cand am vazut ce a facut Damien cu granularitatea si pe Brad care arata mai cool ca oricând, am fost incântat sa vin cu o piesa si un vibe potrivite.” Fotograful Lachlan Bailey a completat echipa.

In ciuda faimei sale globale si a statului de sex simbol, cariera lui Brad Pitt a fost construita de la inceput pe roluri serioase, grele, de compozitie si pe foarte multa munca si modestie.

De la “Interview with the Vampire” (1994) pana la anarhistii Jeffrey Goines in “12 monkeys” (1996)  si Tyler Durden in Fight Club (1999), de la Benjamin Button in “The Curious Case of Benjamin Button” (2008) pana la Rusty Ryan in “Ocean’s Eleven” (2001) sau Lt. Aldo Raine in “Inglourious Basterds” (2009), ipostazele actoricesti in care publicul l-a descoperit pe Brad Pitt au aratat intotdeauna versatilitate, foarte multa putere de munca si un talent imens.

„Pentru noi, Brad Pitt este ambasadorul perfect pentru a spune lumii povestea De’Longhi – el reprezinta chintesenta spiritului De’Longhi: puternic si cunoscut la nivel international, dar, in acelasi timp, sofisticat si elegant”  spune Massimo Garavaglia, CEO al companiei, care adauga: „De’Longhi a inregistrat o crestere extraordinara in ultimii ani, iar productia de espressoare pentru acasa a avut un rol central in aceasta crestere.”

Alegerea lui Brad Pitt pentru aceasta campanie internationala inseamna mai mult decat a lucra cu un idol recunoscut la nivel mondial – Pitt este un actor si producator renumit (unul dintre Oscaruri il are in calitate de producator pentru filmul „12 Years as a Slave”, din 2013), un activist pe probleme de mediu, un colectionar de arta, pasionat de arhitectura si design.

O parte din caracterul lui Pitt – modestia sa in ciuda faimei globale si o viata departe de tumultul Hollywoodului – se regaseste si in marca De’Longhi in sine – o companie care nu si-a uitat niciodata radacinile, cu o pasiune tipic italiana pentru armonie si eleganta, care transcende stereotipurile simple si care este accesibila intregii lumi.

De’Longhi este o marca italieneasca de traditie, infiintata in urma cu peste 100 de ani si devenita Numarul 1 in lume in espressoare* pentru uz casnic. Sub aceasta marca, Grupul produce si alte categorii de electrocasnice mici dedicate confortului, curateniei si bucatariei, iar combinatia unica de calitate, inovatie si design l-au transformat intr-unul dintre liderii mondiali din domeniu.

Citește în continuare