Skip to content

O noua colaborare are loc in lumea modei: Nike si Tiffany & Co lanseaza impreuna o noua pereche de pantofi sport

Un teaser aparut pe retelele de socializare a devenit stire virala: compania Nike reia colaborarea cu Tiffany & Co, de data aceasta pentru pantofii sport Nike Air Force 1 Low. Imbracamintea sport pentru strada devine o optiune din ce in ce mai cautata de marile branduri de lux, iar colaborarile intre numele importante din piata de lux nu fac decat sa sporeasca apetitul consumatorilor pentru astfel de produse.

Prima colaborare a celor doua branduri a avut loc in 2005, in colectia Diamond Supply Co. x Nike SB Dunk Low Tiffany, cand albastru iconic folosit de Tiffany a ajuns intr-o colectie de pantofi sport a celor de la Nike, fiind considerati un lux suprem la acea vreme. O astfel de pereche se vinde la casele de licitatii cu preturi incepand de la 3850 dolari, dupa cum apare pe website-ul Sotheby’s. Ulterior, in 2014, acestia au reluat colaborarea si pantofii au primit cateva imbunatatiri privind aspectul – Tiffany Dunks, dupa cum sunt cunoscuti de catre colectionari.

Mai jos veti gasi prima imagine cu perechea de pantofi, a aparut pe site-uri dedicate colectionarilor de sneakersi.

De curand, brandul de bijuterii Tiffany & Co a lansat o colectie si cu cei de la Supreme, explorand impreuna nostalgia si promovand o colectie care a fost lansata initial in 1960.

Colaborarea a constat in redefinirea catorva dintre bijuteriile foarte cunoscute ale Tiffany & Co cu logo-ul Supreme – pandantivul inima, colier cu perle, bratara cu stea, cercei tip Heart Tag, breloc Heart Knife, si un tricou care a insotit colectia.

Brandul Tiffany & Co are o poveste care a inceput in 1837, la New York, cand Charles Lewis Tiffany si prietenul John B. Young au deschis magazinul „Tiffany & Young”.

Initial, magazinul vindea articole papetarie si articole de lux, inclusiv bijuterii. Una dintre metodele folosite pentru a atrage clientii instariti a fost refuzul de a vinde pe credit clientilor si preturi fixe, care nu erau negociabile, o idee relativ noua pentru New York-ul secolului al XIX-lea.

Ulterior, Charles Tiffany a inceput sa cumpere bijuterii cu diamante, pe care le achizitiona in special de la aristocratii francezi – moment care a culminat in 1887 cu prezenta sa la o licitatie la Luvru in Paris, unde a cumparat aproape o treime din bijuteriile coroanei franceze.

Tot atunci a achizitionat si diamantul galben Tiffany, de 287,42 de carate, care a fost taiat la 128,54 de carate cu 82 de fatete, devenind unul dintre cele mai importante diamante galbene din lume si atragand mii de vizitatori in magazinul din New York.

De-a lungul timpului, diamantul a fost purtat numai de cinci femei: Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, Lady Gaga si Beyonce, iar aparitie este in filmul „Moarte pe Nil”, fiind purtat de Gal Gadot.

Citește în continuare