Skip to content

(galerie foto) Prima colectie a lui Pharrell in calitate de designer Louis Vuitton a fost lansata pe Pont Neuf din Paris in prezenta lui Beyonce, Jay-Z, Rihanna, Lenny Kravitz, Jared Leto si Zendaya.

Pharrell Williams a inchis Pont Neuf din Paris pentru prima sa defilare de moda Louis Vuitton. Celebrul artist american a transformat cel mai vechi pod parizian intr-un show menit sa atraga atentia asupra debutului sau ca designer vestimentar pentru una dintre cele mai prestigioase case de moda de lux din lume.

Noua colectie masculina Louis Vuitton a fost gandita din start ca un adevarat spectacol in care invitatii au fost printre cei mai importanti artisti muzicali din lume. Desi Beyoncé si Jay-Z nu obisnuiesc sa fie prezenti in primul rand la defilari de moda, cei doi artisti si-au aratat prietenia fata de Pharrell — amandoi au creat muzica alaturi de el de-a lungul timpului, fiind unul dintre cei mai cautati producatori americani — si au calatorit pana la Paris pentru lansarea LV. 

Alaturi de Beyonce si Jay-Z au mai fost prezenti Rihanna — care este si imaginea colectiei masculine LV — ASAP Rocky, Zendaya, Jared Leto, Lenny Kravitz, Naomi Campbell, Lewis Hamilton, Kelly Rowland, Tyler, the Creator si multi alti artisti muzicali care au fost numarul 1 in topurile diferitelor genuri muzicale, de la K-pop la muzica latino, hip-hop, rock sau de club.

Desfasurata sub semnul muzicii, defilarea de moda s-a incheiat cu un concert sustinut de Jay-Z si Pharrell.

Colectia lui Pharrell pentru Louis Vuitton include 75 de tinute care aduc un tribut atat stilului sau personal si celor mai cunoscute tinute purtate de-a lungul anilor — are o cariera muzicala de 37 de ani — dar si elementelor recognoscibile care definesc casa de moda franceza.

Williams a fost anuntat ca director de creatie al liniei masculine de imbracaminte, incaltaminte si accesorii Louis Vuitton in luna februarie a acestui an. A fost o surpriza pentru industria modei, dupa ce designerii britanici Grace Wales Bonner si Martine Rose fusesera anuntati anterior ca vor prelua acest rol. Insa conducerea LV a explicat ca isi doreste sa transforme casa de moda intr-un brand in care hainele sa fie cat mai purtabile, sa rezoneze cu un public cat mai larg si sa aduca venituri cat mai mari. Adica se va pune mai putin accentul pe design si moda si mai mult de latura vandabila a produselor.

Iar noua colectie LV reprezinta in intregime aceasta noua viziune care transforma LV intr-o corporatie. Osman Ahmed, editorul de moda al revistei i-D a rezumat directia colectiei create de Pharrell ca fiind o „convergenta dintre divertisment si moda, dintre produse de masa si lux. Cred ca va fi unul dintre acele momente in care vom privi inapoi si il vom vedea ca pe un punct de cotitura.”

Defilarea de pe podium a inclus tinute care sunt deopotriva maximaliste — haine de blanuri false imprimata cu logo-ul LV, tinute de denim in carouri, genti intens colorate — dar si croieli elegante, mai simple si mai usor de stilizat. De altfel, directia vizuala in care a fost realizat styling-ul colectiei este una destul de accesibila, mizeaza pe pantaloni scurti sau lungi purtati cu o camasa, un pulover sau tricou si o jacheta de piele. 

Mesajul colectiei este „LV is for Lovers” iar punctul culminant al prezentarii de moda a fost un Jeep decapotabil care a defilat pe podium — fiind condus de unul dintre modele —, fiind plin de genti si bagaje LV.

Ideea bagajelor LV este o trimitere la primul mare succes al casei de moda si anume cuferele create pentru Eugenie, ultima imparateasa a Frantei, sotia lui Napoleon al III-lea. Povestea inceputurilor Louis Vuitton o puteti citi aici.

Toate tinutele au fost accesorizate cu noile genti masculine Louis Vuitton iar incaltamintea a constat in cizme, in unele cazuri fiind reinterpretat celebrul model Hunter, in contextul in care compania Hunter a anuntat zilele trecute ca este in pragul falimentului.

Mai jos puteti urmari lansarea colectiei masculine Louis Vuitton care se incheie cu aparitia lui Pharrell, in aplauzele sutelor de invitati celebri.

Desi nu a mai condus un brand de lux pana acum, Pharrell Williams are experienta de lucru cu branduri de moda. 

Artistul si-a creat propriul sau brand Billionaire Boys Club in 2005, a inceput sa colaboreze cu Adidas in 2014 iar in 2020 a lansat Humanrace, o linie de produse de ingrijire a pielii. 

Anterior, Pharrell a lucrat cu Louis Vuitton in 2008, a colaborat cu directorul de creatie de la vremea respectiva, Marc Jacobs, la o pereche de ochelari de soare numita Millionaires. Ulterior, a mai colaborat cu Moncler, Moynat si Chanel, lansand inclusiv o colectie capsula realizata impreuna cu geniul Karl Lagerfeld.

Citește în continuare