Skip to content

Prin doua actrite – Dana Rogoz si Ada Gales – TOMMY HILFIGER invita tinerii sa-si puna intrebari despre cum poate contribui fiecare la a transforma lumea in ceva mai bun.

Odata cu lansarea noii colectii Toamna Iarna TOMMY HILFIGER, brandul si-a invitat fanii si consumatorii la un exercitiu de sinceritate si de actiune pentru o lume mai buna.

Oriunde am fi in lumea asta, toti spunem ca vrem o lume mai buna, mai sigura, mai curata, si stim ca schimbarea nu vine singura ci cu fiecare dintre micile noastre actiuni, cu participarea fiecaruia dinre noi. 

In aceasta directie artisti din toata lumea care se regasesc in spiritul brandului si in valorile promovate de hainele Tommy Hilfiger – Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun și DJ Cassidy – au cautat sa inspire printr-un discurs interactiv si dinamic punand in fata publicului intrebari care sa deschida minti si suflete: Ce te inspira sa faci diferenta? Ce ai spune daca ai stii ca esti ascultat? Ce te conduce spre viitor? Ce ai de spus?

In Romania, Dana Rogoz si Ada Gales, doua actrite a caror activitate e si dincolo de scena sau de ecranele cinematografelor intr-o zona sociala activa, au raspuns provocarii dand stafeta mai departe – Pass The Mic – si pentru comunitatea noastra.

Pe Dana Rogoz o generatie o stie drept copilul minune de la Abracadabra, o alta generatie o stie drept fashionista de pe Instagram, mama a doi copii superbi, lumea teatrului o stie drept eroina principala din “Proof” (un spectacol minunat de la unteatru), iar cea a filmului o stie drept tanara care se lupta pentru drepturile ei din filmul “Mo” (unde il are partener pe Razvan Vasilescu, in rolul unui profesor care o agreseaza sexual); dar dincolo de toate acestea Dana Rogoz e o tanara care a incercat sa-si gaseasca un drum al ei, in cel mai “antreprenoriat” mod al ideilor si faptelor, transmitand de fiecare data mesaje pozitive, idei despre cum fiecare dintre cei din comunitatea ei ar putea sa-si imbunatateasca viata si sa faca un pic de bine pentru cei din jur.

In campania TOMMY HILFIGER a facut o marturisire foarte emotionanta din perioada liceului, cand a avut curajul sa mearga pe drumul ei in ciuda judecatilor si aspiratiilor altora despre propria sa viata. A fost un frumos indemn la curaj si asumare pe care “il dam mai departe” aici, sperand ca va inspira pe cineva in alegere despre sustenabilitate si dezvoltare personala.

In aceste imagini Dana poarta un hanorac alb cu logo esential si o tinuta formata dintr-un trench coat impermeabil cu doua randuri de nasturi suprapus peste un blazer in nuanta desert sky si un tricou polo slim fit din bumbac stretch.

Ada Gales a dus un pas mai departe mesajul Danei intr-un performance de poezie despre sustenabilitate. Ada, pe care o vedeti in spectacolele Teatrului National si e castigatoarea unui premiu UNITER pentru cel mai bun debut, este o actrita care a avut curajul sa se exprime in spatiul public despre judecatile si “filtrele sociale” la care sunt supuse actritele prin prisma meseriei, a vorbit si ea despre ce inseamna sa fii mai bun si cum, uneori, a fi mai bun nu e doar despre a te perfectiona pe tine, ci e si despre a-i ajuta pe cei din jur si a proteja planeta.

In aceste imagini Ada poarta o tinuta rosie formata dintr-un tricou polo slim fit din bumbac stretch sub un palton din amestec de lana cu spell out print si o tinuta gri-alba dintr-un palton din lana cu doi nasturi si cordon suprapus peste un hanorac cu logo esential.

E sfarst de an si incepem sa facem bilantul pentru lucrurile pe care le-am dus la cap in 2021, pentru ce am facut bine si ce am fi putut face mai bine anul acesta. Ne facem promisiuni pentru noul an si rezolutii, si am putea sa preluam stafeta de la Dana si Ada, in intimitatea vietilor noastre sau in spatiu public, ca sa alegem lucruri sustenabile si care ne dezvolta catre oameni si comunitati mai bune. Facem liste cu cadouri si ar fi frumos sa le alegem pe cele care sunt produse cu gandul la sustenablitate si la protejarea planetei. Schimbarile pe care le dorim la ceilalti incep cu fiecare dintre noi.

Campania “Pass the Mic” prin care se prezinta colectia Toamna Iarna 2021 TOMMY HILFIGER imbina perfect elementele moderne cu cele iconice. Bazandu-se pe ambitioasa misiune de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, Waste Nothing si Welcome All, colectia Toamna Iarna 2021 TOMMY HILFIGER este realizata folosind si mai multe metode si materiale sustenabile si este disponibila pe ro.tommy.com si in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER.

Cand alegeti darurile de Sarbatori, alegeti-le pe cele cu mesaj si grija pentru planeta.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #PasstheMic si @TommyHilfiger.

Citește în continuare