Skip to content

Dior i-a reinnoit contractul de imagine lui Johnny Depp pentru parfumul Sauvage. Actorul este criticat dupa desecretizarea dosarului din procesul cu Amber Heard. Avocatii lui au incercat sa prezinte nuduri cu ea drept dovezi, pentru a o discredita.

Dupa cateva luni in care a fost zilnic in presa cu subiecte ce tin de viata lui personala, Johnny Depp revine cu o veste buna legata de cariera lui. Brandul Dior i-a reinnoit contractul de publicitate prin care promoveaza parfumul „Sauvage”.

Conform informatiilor oferite presei americane de catre reprezentantii lui Depp, contractul cu Dior a fost semnat pe mai multi ani iar actorul va fi platit cu o suma de 7 cifre. 

Primul pas din acest nou capitol al relatiei Depp – Dior este o serie de imagini realizate de Greg Williams, cunoscut pentru pozele alb-negru care redau o atmosfera eleganta si misterioasa.

Alaturi de noile imagini surprinse in timpul turneului european pe care Depp il sustine zilele acestea alaturi de Jeff Beck, Dior a postat si un mesaj cu dublu-inteles in contextul controverselor in care a fost implicat artistul: „Fearless yet human, just like Sauvage” (Neinfricat dar totusi uman, la fel ca „Sauvage”). Este prima campanie dintr-o serie mai lunga care va fi dezvaluita in curand.

Pe contul de Instagram Dior a fost postat si un scurt videoclip cu Johnny Depp in culisele concertului pe care l-a sustinut in celebra sala de spectacole Olympia din Paris. Artistul vorbeste despre momentul in care a vazut-o pe fosta lui sotie, Vanessa Paradis, pe scena dar si locul in care si-a dus copiii sa il vad pe Bob Dylan. Ulterior, vorbeste despre nostalgia pe care i-o induce parfumul „Sauvage” si amintirile din copilarie care il fac sa fie „neinfricat si totusi uman.”

Aflat intr-o campanie intensa de refacere a imaginii publice, Depp bifeaza un prim vot de incredere din partea unei companii importante in industria frumusetii. In plus, parfumul „Sauvage” – pe care il reprezinta inca din anul 2015 – este cel mai bine vandut produs din gama masculina Dior Beauty.

Dupa scandalurile in care a fost implicat, marile studiouri de la Hollywood sunt inca reticente sa lucreze cu Depp. In ultimii ani, a fost dat afara din doua francize foarte importante de catre doua dintre cele mai mari companii din Hollywood: Disney prin „Piratii din Caraibe” si Warner Bros prin „Harry Potter – Fantastic Beasts”.

In acelasi timp, Dior a avut de asemenea reticente in privinta asocierii cu Depp. In timpul derularii procesului de defaimare pe care l-a intentat fostei sotii, actritei Amber Heard, casa de moda si produse de frumuseste a intrerupt difuzarea spotului cu Depp care promova parfumul – il puteti urmari mai jos.

Recent, au fost desecretizate dosarele celui mai recent proces castigat de Depp iar dezvaluirile il pun pe actor intr-o lumina mult mai neplacuta decat imaginea pe care avocatii lui au incercat sa o construiasca.

Depp s-a judecat cu Amber Heard pentru un editorial pe care ea l-a publicat in Washington Post in 2018 in care a vorbit despre experienta ei ca victima a violentei domestice. Desi articolul respectiv nu mentiona numele lui Depp, presa a inteles aluzia facuta de Heard iar cariera lui Depp a fost pusa pe pauza, pierzand majoritatea contractelor lucrative.

La inceputul lunii iunie, artistul a castigat procesul care a fost televizat zilnic si transformat intr-un circ public menit sa o umileasca pe Amber Heard si sa atraga opinia publica de partea lui. A fost un act nemaintalnit in Hollywood iar avocatii lui Depp au fost laudati pentru reusita lor – actorul urmeaza sa primeasca 10,4 milioane de dolari drept daune din partea lui Heard. Analistii au considerat ca parerea publicului larg – adica a zecilor de mii de mesaje postate pe retelele de socializare – a cantarit enorm in decizia juriului care a votat in favoarea lui Depp. 

Dosarele procesului lui Depp si Heard au fost descretizate – sunt peste 6.000 de pagini de documente – si au dezvaluit o serie de informatii neplacute despre Depp. 

Fanii lui Depp au creat un „crowdfund” si au donat 3.300 de dolari, suma necesara pentru a desecretiza documentele stranse in timpul procesului. Sperau sa descopere informatii neplacute despre Heard pe care sa le foloseasca pentru a-i convinge pe reprezentantii studiourilor Warner Brothers sa o concedieze din filmul „Aquaman 2”.

In schimb, au descoperit o parte din tacticile misogine pe care Depp si echipa lui le-au utilizat in timpul procesului. Un aspect care i-a socat pe jurnalistii de la The Guardian – care au citit si analizat documentele – este faptul ca tabara lui Depp s-a straduit sa obtina acordul judecatorului pentru a prezenta fotografii nud cu Heard drept dovezi in cadrul procesului. Scopul lor era de a aduce in discutie „scurta ei perioada in care a fost dansatoare exotica” pentru a o discredita. 

Se considera ca ar fi vorba de fotografiile nud cu Heard aparute in 2014 cand spatiul de stocare iCloud al actritei a fost hackuit si au fost facute publice cateva sute de nuduri din telefonul ei. In cazul in care ar fi vorba de imaginile respective, incercarea echipei juridice a lui Depp poate fi catalogata drept „revenge porn”.

Printre documentele dezvaluite recent sunt si mesaje de la asistentul personal al lui Depp care comenta pe marginea unui zbor cu avionul in timpul caruia actorul ar fi lovit-o pe Heard. 

In plus, echipa lui Depp a incercat sa o implice pe Heard in ancheta mortii unui prieten al acesteia care a murit intr-un accident de masina. In alte documente este inclusa o declaratie a lui Depp in care spune ca fosta lui sotie nu i-a provocat niciodata rau fizic sau emotional dar si un schimb de mesaje dintre Depp si Marilyn Manson in care cei doi utilizeaza un limbaj extrem de misogin si licentios. 

Intre timp, Depp isi continua campania de repozitionare alaturi de Jeff Beck iar recent si-a vandut prima colectie de arta cu 3,5 milioane de euro.

Citește în continuare