Skip to content

Fiica Madonnei este noua imagine a colectiei Marc Jacobs. Artista recunoaste ca o incurajeaza constant sa lucreze.

Lourdes Leon, cunoscuta sub numele de Lola, este noua imagine a colectiei Marc Jacobs. Fiica cea mare a Madonnei isi continua parcursul de model printr-o aparitie dramatica, in stilul care a definit cariera mamei sale.

In concordanta cu tendintele feministe adaptate pe vizualurile preferate de adolescenti, Lola pozeaza in colectia de primavara Marc Jacobs cu parul de la axila la vedere.

Avand in spate masinaria de marketing si comunicare care a transformat-o pe Madonna in cel mai controversat artist din istorie, Lola urmeaza modelul mamei sale si pozeaza in ipostaze menite sa incite discutii despre idealurile de frumusete aflate in continua schimbare.

Anuntul oficial al campaniei Marc Jacobs reaminteste de relatia de prietenie si colaborare pe care Madonna si creatorul de moda au dezvoltat-o inca din vremurile in care acesta lucra pentru Louis Vuitton: „Marc are o istorie lunga cu Madonna asa ca avea sens sa o luam pe Lola ca imagine a campaniei noastre pentru ca encapsuleaza spiritul tineresc si simtul individualitatii fara compromisuri care este important pentru aceasta latura juvenila a brandului.”

In imaginile surprinse de Brianna Capozzi, Lola are parul lung, roscat si sprancenele stufoase care amintesc de Frida Kahlo. Tanara pozeaza atat in colectia cu imprimeuri florale maximaliste dar si pentru linia de bijuterii si accesorii a brandului: cercei, inele, sutiene cu pietre stralucitoare si genti de mana.

Pana la 24 de ani, Lola a mai aparut in campanii pentru Miu Miu, Jean Paul Gaultier, Adidas x Stella McCartney, Juicy Couture, Gypsy Sport, Desigual si brandul „Material Girl” pe care Madonna a incercat sa il creeze special pentru ea.

Anul trecut, Lourdes a aparut in campania brandului Miaou, considerata un tribut adus videoclipului „Cherish” lansat de Madonna in 1989.

Recent, Stella McCartney a inclus-o in colectia speciala de vara creata impreuna cu Adidas. Alaturi de ea apar activisti de mediu si tineri din generatia Z care isi doresc sa schimbe lumea. Filmul campaniei a fost co-regizat de Lola.

Intr-un interviu acordat revistei Vogue in 2019, Madonna a descris-o pe Lola ca fiind incredibil de talentata: „e mai talentata decat mine, e o dansatoare incredibila, o actrita grozava si canta la pian foarte frumos. Insa nu are ambitie si simte presiunea parerilor de pe retelele de socializare.”

Madonna a incercat constant sa o implice pe Lourdes in afaceri si sa ii creze o imagine recognoscibila. In 2010, au lansat brandul adolescentin „Material Girl” numit dupa hitul cu acelasi nume din 1985. Linia recrea stilul punk pe care artista il adopta in 1980 insa o pozitiona pe Lola drept director de creatie al pieselor vestimentare.

Ulterior, o companie din Los Angeles care vindea haine din 1997 sub acelasi nume, a dat-o in judecata pe Madonna si a reusit sa ii blocheze incercarea de a inregistra brandul ca marca inregistrata.

In interviurile acordate in ultimii ani, artista descrie constant incercarile insistente pe care le face pentru ca Lola, Rocco, David, Mercy, Stelle si Estere sa se gandeasca la viitorul lor si sa isi construiasca propria identitate si propriile afaceri. Madonna se declara dezamagita de raspunsul primit de la Lola care motiveaza lipsa ambitiei prin presiunea pe care o simte sa calce pe urmele unei personalitati atat de cunoscute si admirate. Tanara este de parere ca orice ar face, va fi comparat cu actiunile mamei sale si ca mereu va ramane in umbra celebritatii brandului „Madonna”.

Intre timp, Madonna se pregateste sa revina in lumea filmului in postura de regizor. In perioada pandemiei a inceput sa lucreze cu Diablo Cody, castigatoare a premiului Oscar pentru „Juno”.

Citește în continuare