Skip to content

Lana Del Rey pentru H&M – galerie completa

Ce inseamna sa fie marketing-ul bun si PR-ul la fel… Retailerul suedez H&M scoate untul din Lana Del Rey, exploatandu-i imaginea la maxim si facand-o regina peste moda mass market a acestui sezon.

 

Dupa ce am vazut-o nud pe coperta GQ, purtandu-si cu mandrie titulatura de GQ Woman of The Year, Lana Del Rey revine ca imagine a brandului H&M pentru sezonul toamna iarna 2012/2013, motiv pentru care a fost in ipostaza de model intr-o sedinta foto din cadrul campaniei, realizata de Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. Tot cu aceasta ocazie, Lana Del Rey a si interpretat un cover al piesei „Blue Velvet” intr-un spot publicitar, realizat de regizorul Johan Renck.

Noua colectie H&M, la fel ca Lana Del Rey, este extrem de feminina si are ca sursa de inspiratie stilul placut al anilor 60. De la croiala hainelor, care subliniaza in mod subtil formele feminine si pana la cromatica in nuante pastelate si materialele moi, toate adauga o nota de senzualitate inocenta look-urilor.

Iar pentru a admira intreaga colectie dedicata Lanei Del Rey si pentru a va trece pe wish list piese din ea, vedeti galeria foto

Citește în continuare