Skip to content

Lana del Rey se promoveaza pe pereti

Lana del Rey isi anunta noul album printr-un billboard pe un perete din Brooklyn. Plus, cantarea a anuntat ca primul single pe care il va lansa de pe Ultraviolence este West Coast, iar zvonurile il dau ca lansat pe 1 mail.

Lana del Rey nu e prima care sa aiba un asemenea gen de promo, si Katy Perry a procedat la fel inainte de aparitia albumului Prism, numai ca reclama a fost pusa pe un TIR si anunta si data aparitiei discului.

Art-work-ul noului material semnat de Lana del Rey e foarte simplu si evident are legatura cu marea, daca tot ii spune West Coast, iar un vers suna cam asa: Down on the West Coast, they got a sayin.

Lana del Rey a fost unul dintre artistii controversati ai anului 2012, insa pana la urma a demonstrat ca toata schme de promo din spatele ei a meritat, fiind totusi o cantareata talentata, chiar daca pare speriata de ideea de a fi pe scena. Primul ei album a fost Born to Die, un disc cu piese bune, promovate prin intermediul unor clipuri foarte reusite: Ride sau National Anthem, iar apoi a venit si cu un cover dupa Leonard Cohen.

Asteptati sa vedeti ce ne-a mai pregatit Lana? Credeti ca va fi la fel de bun ca Born to Die?

 

Citește în continuare