Skip to content

Nicki Minaj in adidas is all in

Cu doua saptamani in urma ne-am minunat in fata noii colectii adidas Originals semnata de designerul Jeremy Scott pentru brandul sport. Un mix eclectic de jucarii, elemente fashion, animal print si plus, un talmes balmes ce ar parea de nepurtat… si, cu toatea acestea, iata: adidas is all in!

Superstarul Nicki Minaj, artistul hip hop Big Sean, fenomenul pop corean 2NE1, Derrick Rose – MVP al NBA si copilul razvratit al modei – Jeremy Scott sunt ambasadorii noului capitol Originals al campaniei „adidas is all in”.
Campania „all originals represent” are ca element central spotul TV, care pune accent pe spiritul creativ si originalitatea tinerilor din intreaga lume, din New York pana la Tokyo si de la Paris pana la Rio de Janeiro.

Campania inspira si invita consumatorii sa intre pe platforma adidas.com/originals si sa spuna ce ii caracterizeaza, ca indivizi sau parte a unui grup.
Nicki Minaj a creat special pentru „all originals represent” melodia „Masquerade”, coloana sonora a spotului, regizat de Melina Matsoukas, care lucreaza cu unele dintre cele mai mari nume din muzica si moda.

Iar daca va inspira si doriti sa revedeti piesele colectiei adidas Originals by Jeremy Scott, va poftim la click.

Citește în continuare