Skip to content

“No Time To Die”, cel mai recent James Bond, devine si platforma de podcast.

O noua serie de podcasturi cu Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Jeffrey Wright, Naomie Harris s-a lansat astazi pe toate platformele de podcast din lume. “No Time To Die: Podcastul oficial James Bond” prezinta interviuri in exclusivitate si ofera acces de neegalat la secvente din culisele uneia dintre cele mai indragite francize din intreaga lume.

Podcastul este gazduit de criticul de film James King si contine sase episoade cu interviuri cu Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Jeffrey Wright, Naomie Harris, Ana de Armas, Rory Kinnear, Billy Magnussen, regizorul Cary Joji Fukunaga, dar si cu un prezentator al echipei din spatele camerelor, de la regizorul de casting pana la supervizorul pentru efecte speciale.

Fiecare episod se concentreaza pe un aspect diferit al mostenirii James Bond, de la muzica la dispozitive si de la costume la masini. Aceasta serie de podcasturi va dezvalui cum sunt alese locurile spectaculoase si cum sunt create cascadoriile incredibile. Podcastul poate fi ascultat aici.

Cel mai recent film cu James Bond este “No Time To Die” urmeaza sa fie lansat in cinematografele din intreaga lume pe 30 septembrie.     


“No Time to Die” este si ultimul film din serie in care James Bond este interpretat de Daniel Graig. In rolul personajului negativ il vom vedea pe Rami Malek, iar partenera lui James Bond va fi Ana de Armas, pe care ati vazut-o in “Blade Runner 2049”.

Tot din campania de promovare a facut parte la inceputul anului si tanara Billie Eilish care interpreteaza cantecul tema pentru “No Time to Die”.

Alegerea podcastului ca instrument de comunicare este un nou element de marketing care completeaza lectiile oferite de producatori pana acum, care la fiecare lansare a unei noi serii gasesc metode inovatoare sa promoveze filmul.

Principala metoda folosita de acestia este storytelling, povestea fiind spusa si respusa de numerosi autori pana acum, insa avand acelasi personaj iconic, pe James Bond. Atentia la detalii care mai apoi se transforma in parteneriate de lunga durata cu branduri globale, dar si continua evolutie atat a subiectelor pe care spionul trebuie sa le descopere, dar si a povestilor secundare din filmele cu James Bond fac parte din succesul campaniilor dedicate noilor productii 007.

Mult din campania de promovare e pe platforme auxiliare ale sponsorilor, cu reclame targetate pe audiente si nevoi diferite – de la consumatori de alcool pana la iubitori de masini sau calatorii. In plus materialele promotionale inspirate din seriile James Bond au fost de-a lungul timpului una dintre cele mai importante cai de promovare, precum si coloanele sonore alese extrem de inteligent.

James Bond e o franciza atat de puternica incat si alegerea actorilor din distributie e parte dintr-o abila campanie de promovare. In prim plan in fiecare an fiind actorii care ar putea fi noul James Bond si, desigur, fetele Bond.

Citește în continuare