Skip to content

„Noaptea devoratorilor de publicitate” editia 24 are loc sambata in Bucuresti, dupa care ajunge si in 3 orase din tara

  • envelope icon

“Noaptea devoratorilor de publicitate” se va desfasura sambata, pe 28 septembrie 2019 in Bucuresti, la Beraria H, urmand ca apoi cele mai tari reclame sa ajunga si in Iasi, Constanta si Timisoara 

Un eveniment cu o lunga traditie in Romania, “Noaptea devoratorilor de publicitate” a avut loc pentru prima data in 1995, iar anul acesta promite si mai multa actiune. Astfel, sambata, 28 septembrie 2019, sunteti asteptati la Beraria H incepand cu orele 20:45 pentru a “devora” tot felul de productii interesante, dupa care, caravana celor mai tari reclame va ajunge pe 12 octombrie si la Casa de Cultura Constanta, pe 19 octombrie la Casa de Cultura a Studentilor din Iasi, iar pe 26 octombrie 2019, “Noaptea devoratorilor de publicitate” va avea ultima reprezentatia la Teatrul National din Timisoara. 

Surpriza de anul acesta este ca pe 13 noiembrie toti cei care produc, vand, printeaza, lucreaza in domeniul advertisingului sunt asteptati la un super party dedicat lor, tot la Beraria H. 

Spoturile publicitare din intreaga lume, cu o tematica diferita vor rula timp de 6 ore, cu mici pauze, toti cei prezenti avand ocazia sa afle noile tendinte in publicitate

“Noaptea devoratorilor de publicitate” ii reuneste in fiecare an atat pe cei pasionati de lumea reclamelor sau chiar a scurt metrajelor, cat si  pe cei direct interesati, clienti potentiali sau deja existenti, copywriteri, art directori. 

In cele peste 6 ore de eveniment, vor rula reclame din toata lumea, amuzante, surprinzatoare, socante chiar, toate dovedind cat de creativa poate fi aceasta parte a medie, despre care multi sustin ca este, pana la urma, o forma de arta. 

Accesul in Beraria H se va face de la 20:45, iar startul evenimentului se va da o ora mai tarziu, la 21:45. 

Costul biletelor difera in functie de categorie: 60 lei categoria A (ecran gigant, cu loc la masa), 40 lei categoria B, ecran proiectie mediu, cu loc la masa. Mai multe despre bilete si evenimentul de anul acesta puteti gasi aici: https://www.berariah.ro/ev/noaptea-devoratorilor-de-publicitate-2019

Pasiunea pentru reclame a unui colectionar a devenit un show care se plimba peste tot in lume

Lansat in 1981 de catre Jean Marie Boursicot sub numele de “Friandises”, conceptul s-a transformat ulterior in “La Nuit des Publivores”, avand un succes rasunator in peste 40 de tari din toata lumea 

Jean-Marie Boursicot a fost dintotdeauna fascinat de reclame, colectionand inca din copilarie tot felul de sporturi publicitare. Ideea unui astfel de eveniment, insa, a avut-o mai tarziu, cand frecventa cinematografele din Marseille. Atunci a inteles ca toate acele mici productii cinematografice pe care le stransese erau de fapt o marturie a faptului ca reclamele sunt o forma de arta si transmit o emotie care ajunge la privitor indiferent de cultura, tara sau limba. 

Boursicot a reusit sa isi implineasca visul in 1981, “Friendises” transformandu-se mai tarziu in “La Nuit des Publivores”, nume sub care evenimentul ajungea sa cucereasca Franta, dupa care sa ajunga in peste 40 de tari, printre care New York, Sydney, Hong Kong, Praga, Panama sau Insulele Mauritius. 

In Romania, “Noaptea Devoratorilor de Publicitate” a fost adus de catre Dan Chisu, producatorul general al showului, prima editie avand loc in 1995. De atunci, evenimentul a devenit unul dintre cele mai apreciate spectacole de acest fel, imbinand perfect, de fiecare data, creativitatea cu pasiunea pentru advertising. 

  • envelope icon

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *