Skip to content

Supermodelul Emily Ratajkowski este imaginea noii campanii Jenny Fairy. Seturi pastel monocromatice, dresuri pana la genunchi si balerinii cuminti revin in garderoba cu sprijinul CCC

 In aceste zile, intampinam cele mai noi tendinte pentru sezonul primavara vara cu Emily Ratajkowski si CCC printr-o colectie a brandului Jenny Fairy pentru sezonul SS2023. Puteti explora cele mai la moda perechi de pantofi si genti de mana incepand de la 99,99 RON.

Si, voilà, faceti cunostinta cu noua Jenny Girl. Emily Ratajkowski, modelul, actrita, autoarea si prezentatoarea de podcast cu radacini poloneze prezinta cele mai in voga tendinte ale sezonului odata cu cea mai recenta colectie a brandului Jenny Fairy, cu preturi extrem de atractive – incaltaminte de la 99,99 RON si genti de mana de la 119,99 RON.

Emily Ratajkowski este, fara indoiala, una dintre cele mai fascinante fete ale momentului. Autoarea bestsellerului „Corpul meu” nu se fereste sa vorbeasca despre subiecte importante, cum ar fi obiectivizarea femeilor. Topmodel si activist deopotriva, Emily inspira nu numai prin curajul si carisma ei, ci si prin felul in care se implica in viata sociala.

Debutul in lungmetraj al lui Ratajkowski a fost un rol secundar in ipostaza amantei personajului lui Ben Affleck din filmul Gone Girl (2014).  

Ati mai putut-o vedea in Entourage (2015), We Are Your Friends (2015), I Feel Pretty (2018) si Welcome Home (2018), precum si miniseria The Spoils Before Dying (2015) si serialul antologic Easy (2016). Ea a aparut in editiile din 2014 si 2015 ale revistelor Sports Illustrated privind costumele de baie si si-a facut debutul ca model profesionist pe podium la Saptamana Modei de la New York in 2015.

Ea este o sustinatoare a problemelor de sanatate ale femeilor, fiind purtatoare de cuvant a Planned Parenthood, ea fiind mama a unui baietel. In calitate de feminista autodeclarata, Ratajkowski a primit atat sprijin, cat si critici pentru opiniile sale cu privire la exprimarea sexuala. Colectia ei de eseuri, My Body, a fost publicata de Metropolitan Books in noiembrie 2021. De-a lungul a 12 eseuri – preocupata mai putin de corpul ei in sine, cat de statutul sau de obiect de fetisizare – Ratajkowski dovedeste o franchete fara menajamente cu subiecte precum rusinea, solidariatea si cautarea validarii masculine intr-o cultura care confunda adesea exploatarea cu imputernicirea.

Brandul Jenny Fairy, disponibil la CCC, este inspirat de anii 1960 si ne poarta intr-o calatoriein vremuri in care seturile pastel monocromatice, dresurile pana la genunchi sau balerinii cuminti dominau moda.

Inspirat de stilul parizian, look-ul lui Emily Ratajkowski este completat de cei mai la moda pantofi si accesorii chic ale sezonului.

Cele mai recente propuneri ale brandului Jenny Fairy stau la baza celor mai mari hituri pentru primavara anului 2023. Campania anunta marea revenire a balerinilor, pe care ii vom reintalni, dupa ani de zile, dincolo de strazile Parisului. Brandul Jenny Fairy le aduce, printre alte variante, sub forma modelului Mery Jane, precum si intr-o forma stilata cu catarama si toc deschis. In noua colectie pot fi gasite si accente sportive, care vor aduce un accent placut fata de stilul fermecator, jovial. Platformele clasice albe sau pantofii sport in stilul „pantofilor urati” sunt un must-have pentru garderoba oricarei iubitoare de moda. Culorile stralucitoare, accentele de perle sau ornamentele moi ale gentilor vor completa perfect look-ul nonsalant. Foarte chic!

Duo-ul de moda The Morelli Brothers este responsabil pentru campania de primavara Jenny Fairy. Stabiliti la Los Angeles, Luka si Alessandro au avut campanii si cover-uri cu cele mai populare vedete: Kendall Jenner, Hailey Bieber, Paris Hilton sau Gwen Stefani. Nu este prima data cand descopera o alta fata surprinzatoare a lui Emily Ratajkowski prin obiectivul camerei.

Colectia este disponibila in magazinele CCC, in aplicatie si pe ccc.eu

Citește în continuare