Skip to content

(video) Timothée Chalamet si Martin Scorsese, la prima colaborare impreuna pentru campania „Bleu de Chanel”. Reclama a fost realizata sub forma unui scurtmetraj inspirat de viata lui Chalamet.

Timothée Chalamet a fost anuntat la luna mai ca noul ambasador al parfumului Bleu de Chanel iar la scurt dupa aceea a fost filmata o prima campanie video regizata de unul dintre cei mai mari cineasti din istoria cinematografiei, Martin Scorsese.

Videoclipul campaniei a fost lansat in urma cu cateva ore, fiind prima colaborare dintre Chalamet, devenit senzatia tinerei generatii de actori, si legendarul Scorsese care a mai regizat in 2010 o alta reclama pentru acelasi parfum.

Chalamet a declarat ca “in acest scurtmetraj, joc un fel de caricatura a modului in care ar putea fi ecranizata viata mea, intr-un fel de cadru hiperrealizat, si un tip de cerinte publicitare care vin odata cu actoria.”

In varsta de 27 de ani, Chalamet a declarat intr-un interviu oferit publicatiei americane Harper’s Bazaar ca intalnirea cu Scorsese este una dintre cele mai mari onoruri din cariera lui de pana acum.

Campania a fost filmata in alb-negru iar pe parcurs apar accente de albastru, punctul culminant fiind atins abia la final cand mesajul campaniei „Find your blue, find yourself” atinge un crescendo. Alaturi de Chalamet mai joaca actrita Havana Rose Liu care s-a bucurat de succes in aceasta vara in SUA cu filmul “Bottoms”.

In ceea ce priveste parfumul Bleu de Chanel, acesta a fost lansat in 2010 si este un amestec citric si lemnos cu note de grapefruit, lamaie, menta si piper roz ca note de top, cu note de mijloc de ghimbir, nucsoara si iasomie, iar pentu notele de baza include tamaie, vetiver, cedru, lemn de santal, patchouli, labdanum si mosc alb.

Olivier Polge, parfumierul Chanel, a descris amestecul ca fiind dedicat unui barbat “care nu se teme sa lase vulnerabilitatea sa se vada prin exteriorul sau dur si dezarmant”.

Mai jos puteti urmari reclama Bleu de Chanel.

Pe langa filmarea campaniei, Chalamet si Scorsese s-au intalnit si intr-un interviu pentru GQ pe care il puteti urmari mai jos. Actorul a mentionat ca nu s-a dorit ca reclama sa evoce alte reclame si nici sa ofere senzatia ca este vorba despre un produs comercial.

Mentionand cel mai recent lungmetraj al sau — „Killers of the Flower Moon” — care are o durata de trei ore si jumatate, cineastul a explicat ca realizarea unei reclame de un minut este mult mai provocatoare pentru el ca regizor, fiind un proces mult mai intens de lucru.

„Este un adevarat antrenament sa poti sa gandesti in termeni de a spune o poveste in 60 de secunde. Nu conteaza de cat timp faci filme si de cat timp incerci sa spui povesti. Este, probabil, cel mai dificil lucru de facut”, a declarat Scorsese.

In ceea ce priveste parerile publicului legata de durata filmelor sale, cineastul american i-a sfatuit pe acestia sa acorde cinematografiei respectul care i se cuvine, mentionand ca exista oameni care stau 5 ore in fata televizorului sau 3-4 ore in salile de teatru.

El a adaugat: „M-am jucat cu fiecare film in asa fel incat sa gasesc un nou mod de a spune povestea. Imi plac intrigile, dar de multe ori mi se pare obositor sa le creez. Trebuie sa gasesti modalitatea vizuala si auditiva de a spune o poveste prin intermediul inimii tale. Imaginile si sunetele ar trebui sa reflecte ceea ce simti. Iar asta inseamna sa editezi sau nu, cand sa tai si cand sa nu tai.”

Mai jos puteti citi mai multe despre „Killers of The Flower Moon”, lungmetrajul ruleaza in continuare in cinematografele romanesti, urmand sa fie lansat pe Apple TV+ pana la finalul anului.

Chalamet a povestit pentru GQ ca Scorsese l-a intrebat in timpul filmarilor daca a vizionat vreodata scurtmetrajul lui Fellini „Toby Dammit” din 1968.

„Eram in Queens, la patru dimineata, iar el urca in fuga pe scarile metroului. Ar fi trebuit sa ma gandesc mai devreme ca ar fi trebuit sa incerc sa gasesc ceva la care sa lucrez cu el. Da, este o reclama la un parfum, dar pentru mine a fost o oportunitate enorma de educatie.”, a spus Chalamet despre Scorsese.

Actorul a adaugat pentru Vogue ca are “cativa prieteni care nu sunt atat de interesati de moda de lux, dar cand le spun ca fac un scurtmetraj cu Martin Scorsese in New York, li se ciulesc urechile. El traieste si respira cinematografie. Conversatiile pe care le-am avut pe Zoom au fost super entuziasmante. Pentru el, este ca si cum ar fi ca si cum s-ar afla pe banda de alergare.”

Chalamet a facut cunostinta cu Scorsese prin intermediul lui Robbie Robertson, regretatul chitarist al trupei The Band, care a fost in turneu cu Bob Dylan si a carui muzica se afla pe coloana sonora a filmului „Killers of the Flower Moon”. 

Actorul a inceput recent filmarile unei productii biografice intitulate „A Complete Unknown” in care joaca rolul lui Bob Dylan si in care va canta. Filmul va fi regizat de James Mangold si se asteapta sa fie al doilea mare succes din cariera lui Chalamet dupa nominalizarea la Oscar obtinuta pentru “Call Me By Your Name”.

Pana atunci, in luna decembrie il veti vedea in cinematografe in „Wonka” in care il va juca pe Willy Wonka, un rol jucat anterior de Johnny Depp si Gene Wilder.

Citește în continuare