Skip to content

Beauty 2.0. Viitorul frumusetii intr-o capsula

Inovatiile in materie de ingrijire a pielii au loc atat de rapid incat abia le mai putem tine pasul. Noua revolutie in acest domeniu are loc sub forma unor sfere micute care contin ingredientele potrivite nevoilor voastre. Noile capsule de infrumusetare cu uleiuri seruri si pulbere sunt „adapostite” in monodoze si sunt tratamente de inalta tehnologie in special a produselor de curatare ori hidratare. Daca la inceput s-ar putea sa vi se para ca nu aveti o cantitate mare de produs, in privinta acestora vorbim de formule si texturi unice produse ecologic.

Ambalajele sub forma capsulelor nu sunt o idee complet noua, in sine – faimoasele capsule cu ceramide create de Elizabeth Arden au fost lansate inca din 1990. Cu toate acestea, margelele mici revin din nou pe piata, fiind private ca o varianta sustenabila a ambalajelor.

Capsulele, o alternativa durabila pentru viitor

Companiile din domeniul cosmetic se indreapta deja catre practice durabile si ambalaje eco sustenabile. Tocmai de aceea, potrivit cercetatorilor produsele de infrumusetate incapsulate ar putea avea o valabilitate mai mare comparativ cu cele care sunt ambalate in alte recipiente. Conditia ar fi ca acestea sa fie fabricate din carcase biodegradabile derivate natural. Cel mai bun atu consta in faptul ca produsele ambalate in capsule biodegradabile se pot dizolva in apa, imediat dupa utilizarea produsului. Un alt beneficiu al biodegradabilitatii, in ceea ce priveste aceste tipuri de produse, este faptul ca pot reduce dependenta de materiale plastice si deseurile de produse, capsulele reprezentand un prim pas catre alt tip de responsabilitate fata de mediul inconjurator.

Produsele ambalate in capsule sunt mult mai concentrate fata de cele aflate in recipiente

Beneficiile produselor livrate in capsule consta in calitatea produsului. Ingredientele utilizate sunt mult mai concentrate, iar producatorii nu mai sunt nevoiti sa foloseasca stabilizatori care le-ar reduce rezistenta ori calitatea produsului in sine, fiind mult mai bine absorbite de piele. Totodata formula incapsulata a produselor nu este degradata de lumina si aer. De exemplu, C Ceramide Capsules Radiant Renewal Serum de la Elizabeth Arden are o formula pe baza de ulei si este de pana la 178 de ori mai puternica decat un produs care contine vitamina C cu ingrediente pe baza de apa. Alternativele de a face produse anhidre (fara apa) exclud nevoia conservantilor eliminand astfel formarea mucegaiului. Fiind un ambalaj sigilat nu exista griji cu privire la degradarea sau cresterea bacteriilor rezultata din expunerea la aer.

Produsele de acest gen sunt o alternativa convenabila de transportat in timpul calatoriilor si impiedica impulsul de folosire in exces a acestora, determinand consumatorii sa fie mai conservatori in ceea ce priveste utilizarea lor.

Citește în continuare