Skip to content

Louis Vuitton deschide primul restaurant in Japonia cu unul dintre cei mai buni chefi din lume.

Detinatorii grupului Louis Vuitton planuiesc deschiderea unui nou magazin cu produse de lux in Osaka, Japonia. In interior, clientii vor gasi prima cafenea si primul restaurant in stilul specific LV. 

Michael Burke, CEO-ul Vuitton, a confirmat planurile companiei de a se extinde in zona experientelor de lux prin hoteluri si restaurante in urmatorii ani.

Una dintre tendintele principale identificate de specialisti pentru 2020 este transformarea activitatilor de cumparaturi sau servicii in experiente de going out. Consumatorii isi doresc sa traiasca o experienta unica de fiecare data cand cumpara un produs. Integrarea unui restaurant, a unei cafenele sau a unui bar cu cocktailuri organice sunt printre solutiile cele mai populare.

In raportul Altagamma care detaliaza consumul produselor de lux in 2019, cea mai mare crestere a fost inregistrata in zona consumului de mancaruri fine, gourmet si restaurante sofisticate – cu 6% mai mult fata de anul anterior. Cresterea a fost mai mare decat in cazul cumparaturilor de bunuri de lux, haine, incaltaminte si accesorii unde a urcat cu 4%.

„Le Café V” este numele cafenelei care va fi deschisa la ultimul etaj al noului magazin cu patru etaje din Osaka.

Unul dintre cei mai apreciati bucatari din lume, Yosuke Suga, a creat meniul pentru restaurantul Louis Vuitton. 

„Le Cafe V” va include un bar si o terasa de dimensiuni generoase cu vedere asupra cartierului din centrul orasului japonez. Zona din care face parte Osaka este una dintre cele mai aglomerate din lume cu 20 de milioane de oameni care locuiesc in 13.000 de kilometri patrati reprezentand 15% din populatia Japoniei.

In interiorul complexului Louis Vuitton va fi inclus un al doilea restaurant exclusivist creat in colaborare cu chef-ul Yokuse Suga: „Sugalabo V”. Va prezenta cateva mese in fiecare seara printr-o bucatarie deschisa in stil japonez.

Magazinul Louis Vuitton va fi deschis pe 1 februarie iar restaurantele vor fi disponibile clientilor incepand cu 15 februarie. 

Jun Aoki a fost arhitectul care a proiectat cladirea din Osaka. Tokujin Yoshioka s-a ocupat de farfuriile de serviciu care vor decora mesele si vor include monograma aurie a brandului: LV.

Restaurantul chef-ului Yokuse Suga a fost desemnat in 2019 in fruntea clasamentului La Liste cu cele mai bune restaurante din lume.

La numai 43 de ani, Yokuse Suga a devenit unul dintre cei mai apreciati chefi din lume. Anul trecut, „La Liste”, cel mai stiintific clasament culinar din lume, l-a inclus in top 3 cu restaurantul Sugalabo.

Varful clasamentului este impartit cu Guy Savoy de la „Savoy” din Paris si Eric Ripert de la „Le Bernardin” din New York, prietenul cel mai bun al lui Anthony Bourdain. Restaurantele acestora au cate 3 stele Michelin. Sugalabo a reusit performanta de a fi in top fara a primi stele din partea faimosului ghid culinar.

Experienta lui Yokuse Suga este impresionanta, familia lui aflandu-se la a treia generatie de chefi pregatiti in stilul clasic frantuzesc.

Pentru 17 ani, Suga a fost mana dreapta a lui Joel Robuchon, chef-ul francez cu cele mai multe stele din istorie. Restaurantele in care a lucrat si pe care le-a detinut Robuchon au insumat 32 de stele Michelin. 

Pe langa locurile din Londra, Montreal, New York sau Paris, Suga a coordonat restaurantul lui Robuchon din Tokyo unde avea in subordine o echipa de 100 de oameni. Cu toate acestea, nu se considera un mare chef.

„Nu am un fel de mancare al meu, inca. O semnatura a mea. De aceea nu cred ca sunt inca un chef mare. Insa sper sa fiu intr-o zi.”

– Yokuse Suga, chef-ul noului restaurant Louis Vuitton.

Un al doilea restaurant va deschis in luna aprilie in Paris si va fi proiectat de arhitectul Peter Marino care se ocupa de magazinele Vuitton si Dior din toata lumea.

In luna aprilie, grupul LVMH va deschide mall-ul de lux La Samaritaine Pont Neuf. Pe langa magazinele brandurilor din portofoliul companiei, cladirea va include hotelul de lux Cheval Blanc, birouri, o cresa pentru copii si restaurantul „Langosteria”.

Devenit unul dintre locurile preferate ale editorilor de moda si designerilor din Milano, „Langosteria” este un restaurant de lux cu fructe de mare care va fi extins intr-un lant la nivel mondial. Spatiul din Paris va fi proiectat de arhitectul Peter Marino care este responsabil pentru majoritatea magazinelor Louis Vuitton din lume.

Noul magazin Louis Vuitton din Osaka

Vezi AICI noua campanie Louis Vuitton inspirata din cartile populare ale anilor ’90.

Citește în continuare