Skip to content

Galerie foto. Noua campanie Louis Vuitton a fost creata sub forma unor coperti de carti si postere de filme pentru adolescenti.

Tendintele nostalgice care readuc in centrul atentiei cele mai populare fenomene ale anilor ’90 continua cu noua campanie Louis Vuitton pentru toamna 2020.  

Ralph Lauren a dedicat o intreaga colectie personajelor din „Friends”, serialul devenit fenomen in urma cu 30 de ani.

Un alt moment de nostalgie a venit prin campania de promovare a noului film din seria Star Wars. Posterele personajelor au fost gandite precum cartile de joc din anii ’90.

Casa de moda de lux frantuzeasca a ales 23 dintre muzele sale din ultimii ani pentru a poza pentru noile fotografii menite sa promoveze colectia creata de Nicolas Ghesquiere, directorul artistic Louis Vuitton.

Actorii, muzicienii si celebritatile alese pentru noua campanie sunt printre cele mai influente in randul adolescentilor. Acestia apar in 24 de coperti de carti si postere de film cu titluri senzationale asemanatoare celor din anii ’90.

Majoritatea cartilor si posterelor are tematica Sci Fi sau Horror. Fiecare vedeta este incadrata in contextul potrivit cu titlul cartii sau filmului respectiv, purtand haine retro care ajuta la definirea universului din care face parte personajul. 

Desi Louis Vuitton creeaza haine mai excentrice decat alte branduri, acestea sunt gandite sa fie purtate pe strada. Felul in care in sunt prezentate in noua campanie induce ideea unui costum de film. Astfel, oricine le poarta poate deveni personajul principal al povestii sale.

Motto-ul colectiei este „Moda ca un roman” iar unul dintre tricouri include coperta cartii „Exorcistul” din 1971.

Fotograful campaniei a fost Collier Schorr.  Artistul a facut parte din avantgarda postmodernista din New York in anii ’80-’90. Este cunoscut pentru vizualurile care sunt la limita dintre documentar si fictiune si a sustinut expozitii in majoritatea muzeelor mari din lume din New York, Los Angeles, Berlin, Paris, Londra si Madrid.

Pentru desenele din fundalurile cartilor au lucrat sase artisti si echipe creative din intreaga lume: John Solie, Les Edwards, Lisa Falkenstern, Michael Whelan, Pibi Paolo si Robert Giusti.

Actrita franceza Lea Seydoux din James Bond – „Spectre” poarta o rochie cu paiete si un tricou cu coperta cartii „Exorcistul” lansata de William Peter Blatty in 1971. Scriitorul le-a acordat drepturile de folosire a faimoasei imagini, iar tricoul va putea fi cumparat incepand cu finalul verii 2020. 

Castigatoare a unui premiu Oscar pentru rolul din „The Danish Girl”, Alicia Vikander, este personajul principal din „Lost Planet” – „Planeta Pierduta”.

Starurile din serialul „American Horror Story, Billie Lourd si Cody Fern, apar impreuna pe coperta cartii „Secret Spell” – „Vraja Secreta”.

Sophie Turner, cunoscuta pentru rolurile din „Game of Thrones” si „X Men: Dark Phoenix” este misteriosul personaj din „The Devil’s Mansion” – „Vila Diavolului”.

Lista artistilor care au pozat pentru noua campanie Louis Vuitton este eclectica si promoveaza diversitatea prin actori de gen neutru precum  Cody Fern, femei transexuale precum Angelica Ross din „Pose”, actrite afro-americane sau asiatice precum Gugu Mbatha-Raw din „Black Mirror” sau Zhong Chuxi din „Youth”.

Emma Roberts, Chloe Moretz, Laura Harrier, Lea Seydoux, Jennifer Connelly, Jaden Smith, Deepike Padukone, Rinko Kikuchi, Samara Weaving, Stacy Martin, Kelsey Asbille, Doona Bae, Yaya, Noemie Merlant si cantaretii Woodkid si Robyn intregesc lista muzelor campaniei LV.

Aici puteti citi povestea imparatesei care l-a lansat pe Louis Vuitton in urma cu 150 de ani.

Citește în continuare