B\’estfest 2012, ziua 3: Caro Emerald, Pulp, Modestep, Dope DOD (poze, recenzie)

B\’Estfest 2012 s-a incheiat cu o seara predominata de muzica rock in care singura pata de culoare a fost Caro Emerald. Avem multe poze din ultima zi a celui mai tare festival muzical al verii!

B\’Estfest ne-a marcat week-endul, si nu numai pentru ca am stat de la 5 dupa-amiaza pana spre dimineata in Summer Camp-ul de pe campul din Tunari, ci pentru ca ne-am distrat si ne-am bucurat de unul din cele mai mari festivaluri organizate vreodata in Romania.

Peste 60.000 de oameni au trecut portile B\’Estfest Summer Camp de luni pana duminica seara. Concluziile de final le asteptam si de la voi, noi le ilustram in poze, adaugam ca au fost ceva probleme cu transportul in prima seara insa s-au rezolvat in celelalte doua zile si ne asteptam la un line-up cu nume mai mari in anii viitori.

In rest, ne-am plimbat de la o scena la alta, am avut multe optiuni muzicale, am descoperit artisti pe care nu ii stiam, am baut bere si limonada, am incercat lucruri noi la Food Court (ati gustat din crema de jumari cu ceapa?), ne-am uitat la curajosii care au facut bungee jumping, ne-am amuzat in Green Village si in cortul Creative Arts unde era un band cu care puteai canta orice piesa vroiai, ne-am invartit si prin bazarul unde am vazut tricouri haioase, inclusiv un stand unde Deliric isi vindea tricourile cu porci :)).

Artistul care ne-a marcat anul acesta la B\’Estfest a fost Selah Sue, show-ul ei fiind de departe cea mai cool experienta traita in week-endul care a trecut. Daca e sa ne gandim la ce ne-a placut aseara, Caro Emerald cu siguranta a colorat atmosfera. Artista olandeza si band-ul sau extraordinar au facut publicul sa reactioneze si sa aplaude timp de o ora. S-a bucurat tare sa fie in Romania, a cantat desculta, a dansat in rochia ei inflorata cu o atitudine fasneata si cu voce incredibila.

Am inceput a treia zi in Summer Camp cu Flou Rege la Romanian Future Heroes, am stat cateva zeci de secunde acolo si ne-am grabit sa vedem cum se descurca Les Elephants Bizarres pe scena Coca-Cola. Am auzit muzica buna, fanii reactionau bine la single-ul Nu ma opri iar tot recitalul a fost aplaudat de cei prezenti. Au transmis energie pozitiva.

Dupa ei au urmat The Mono Jacks, ceva asemanator atat din punct de vedere muzical cat si al atitudinii de pe scena. Sunetele lor au fost ceva mai rock, mai stridente si mai experimentate iar comparatiile erau inevitabile in conditiile in care au cantat imediat dupa Elefantii Bizari.

Zilele astea am tot incercat sa ne oprim la scena Jagermeister sa ascultam trupele rock insa, inafara de colega Alexandra, restul echipei Urban.ro e mai soft asa ca nu ne-am permis sa comentam prestatiile de acolo. Am urmarit cateva minute din Pipes&Tints pe scena rockerilor iar dupa ei ne-am amuzat cu prestatia Dope DOD pe una din scenele principale. Au facut mult zgomot, au tinut multe maini in aer timp de o ora, i-au provocat la pogo si la injuraturi spre final, astfel ca am auzit B\’Estfest-ul strigand la unison F&*k you!.

\\

Cea mai amuzanta si entertaining aparitie a serii, dupa Caro Emerald, a fost Skindred! A inceput cu glume pe seama lui Caro care cantase cu cateva minute inainte pe scena alaturata she has a great voice… and a great ass! big fat ass!. Outfitul, atitudinea si dansul lui pe Single Ladies a lui Beyonce i-a facut pe unii sa se intrebe cat a baut inainte de concert. Adevarul e undeva la mijloc pentru ca energia pe care a primit-o de la public a transmis-o inapoi. Solistul ne-a povestit cum a cantat in Turcia cu o seara inainte si cum publicul de acolo a fost cam nasol insa noi am fost cool! Ne-a facut sa ne simtim bine si ne-a amuzat insa nu a lasat nici muzica deoparte, venind cu toate single-urile lui!

Cel mai asteptat recital al serii a fost PULP si, desi a avut o scenografie si un joc de lasere impresionant, pe parcursul hiturilor cantate de Jarvis Cocker si colegii sai, publicul se indrepta usor-usor catre iesire sau catre scena Jagemeister. Daca la inceput erau cateva mii de oameni, au mai ramas mult mai putini pana la final. Fanii i-au asteptat mai bine de 10 ani sa vina in turneu si se asteptau la multa energie si o trupa mai fresh insa era britanicii nu erau tocmai asa. Cu toate astea, au compensat prin lumini si efecte.

La Tristania s-a facut crowd surfing si mult pogo insa nu am prins mult de acolo pentru ca eram nerabdatori sa auzim Modestep in Dance Arena. Desi au venit in formula cu live band nu a fost cu mult diferit fata de un DJ set. Au prestat pentru toti cei prezenti in cort si i-au facut sa danseze pana la refuz cu multa energie!

Daca vrei sa vezi cum a fost in prima zi de B\’Estfest intra AICI. Pentru a vedea pozele din ziua a doua – intra AICI!

Noi abia asteptam festivalul de anul viitor! Voua ce v-a placut cel mai mult anul asta in Summer Camp?