Skip to content

Sephora adauga un nou brand in catalogul sau: Anastasia Beverly Hills

  • envelope icon

Desi produsele Anastasia Beverly Hills erau disponibile deja in magazinele proprii si in mediul online, Anastasia Soare a decis de curand sa vanda 49% din companie catre brandul Sephora, cu care colabora de cativa ani si care ii comercializa produsele cosmetice. Incepand din 6 septembrie puteti gasi produsele brand-ului si in toate magazinele Sephora din Romania. 

Acum in Sephora ai de la produse pentru sprancene pana la farduri, toate de la Anastasia Beverly Hills

Cele mai cunoscute produse ale brand-ului Anastasia Beverly Hills sunt cele de sprancene si primele pe care le-am gasit la intrarea in magazin. De la pomada, la gelul de fixare si pana la creioanele de sprancene, gama variaza in ceea ce priveste paleta de nuante. Preturile sunt cuprinse intre 101 si 130 lei. 

Cea mai mare surprindere a acestei lansari a fost legata de paletele de farduri. Cele mai recente colaborari cu influencerii internationali Jackie Aina si Alyssa Edwards sunt disponibile la pretul de 240 de lei. Totodata, in Sephora gasim si paletele clasice pe care brand-ul le-a lansat de-a lungul anilor precum: Modern Reinessance sau Soft Glam. 

Marele absent de pe stand a fost fondul de ten lichid pe care Anastasia l-a lanasat pe 15 august, insa sunt prezente fondurile de ten sub varianta de stick la pretul de 135 de lei. 

In ceea ce priveste produsele dedicate tenului sunt disponibile blush-urile, paletele iluminatoare, de contouring, iar pentru buze o gama larga de rujuri si lip gloss-uri. 

Anastasia Soare, singurul miliardar de origine romana care a facut bani din produse de beauty

Anastasia Soare si Naomi Campbell

Cea cunoscuta drept „regina sprancenelor la Hollywood”, Anastasia Soare a construit in urma cu 20 de ani un adevarat imperiu beauty in Statele Unite ale Americii.Anastasia Soare s-a nascut in Constanța si a emigrat in Statele Unite ale Americii in 1989, cand avea 32 de ani. Fara sa cunoasca limba engleza, ea s-a angajat ca estetician intr-un salon de infrumusețare din Beverly Hills, unde a observat ca femeile nu pareau sa acorde prea multa atenție sprancenelor lor. Asa a ajuns sa-si dezvolte propria sa tehnica de pensat, identificand, practic, o nisa pe care ulterior a dezvoltat-o si care i-a adus popularitatea. Ulterior Anastasia si-a dezvoltat brand-ul lansand produse de make-up precum palate de farduri si produse dedicate tenului precum fonduri de ten, blush-uri si iluminatoare.

Compania Anastasia Beverly Hills are un venit estimat de 340 de milioane de dolari anual, conform WWD, și 200 milioane de dolari din venituri operaționale (câștiguri acumulate înainte de dobândă, impozite), potrivit Pitchbook. Dupa tranzactia cu un fond de investitii care, la schimbul unui pachet de actiuni, i-a asigurat intrarea pe piata din Asia si Europa, anul trecut, dar si cu lantul de magazine Sephora la inceputul acestui an, se vehiculeaza ca Anastasia Soare este cea mai bogata romanca, cu o avere estimata la 5 miliarde de dolari. 

  • envelope icon

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *