Skip to content

Versace a lansat prima sa linie de parfumuri unisex de lux

Pe masura ce consumatorii de lux dezvolta un apetit din ce in ce mai mare pentru parfumurile de nisa, care raspund cerintelor de exclusivitate si personalizare, brandurile de moda si-au ajustat oferta, dezvoltand colectiile de parfumerie cu linii de inalta calitate.

Profitand de spiritul artizanal al colectiilor sale de moda haute couture, Versace a anuntat recent lansarea primei sale colectii de parfum unisex de lux.

Casa de moda italiana are un portofoliu extins de parfumuri, atat pentru barbati, cat si pentru femei. Cu toate acestea lansarea „Atelier Versace Fragrance” reprezinta o noua etapa a parfumurilor de nisa, colectia avand o linie de sase parfumuri unisex care reflecta abordarea couture a companiei.

„Atelier Versace reprezinta esenta modei, cea care este facuta manual si realizata pe masura, moda viselor care devin realitate”, Donatella Versace

Colectia „Atelier Versace Fragrance” contine sase parfumuri care contempla note florale, fructate si lemnoase si a fost dezvoltata de parfumierii Marie Salamagne, Nathalie Lorson, Marypierre Julien, Christopher Raynaud si Jordi Fernandez,  fiecare parfum fiind bazat in jurul unui ingredient specific: de la cedrul Diamante din Calabria, extras cu un proces care isi pastreaza intact structurile,  trandafirul Marocului cules dimineata, iasomia indiana, smochinul alb italian, lemnul de santal din Sri Lanka si vanilia provenita din Madagascar. Linia a fost produsa si distribuita de EuroItalia, partener istoric al Versace, cu un portofoliu actual de 19 parfumuri ale casei Medusa.

S-a nascut din pasiunea mea pentru parfumuri. M-am nascut in sudul Italiei si am crescut in mijlocul aromelor Mediteranei. De la mirosul de sare la cel al lamailor, portocalelor si atatea flori incat mi-e greu sa le amintesc pe toate. Atelier Versace reprezinta esenta modei, cea realizata manual si pe masura, moda viselor care devin realitate, a hainelor care au aceasta trasatura, deoarece sunt concepute pentru ocazii speciale, dar si cea a croitorilor din trecut, care petrec ore intregi pe o broderie sau un corset pentru a-l face perfect.”, a declarat Donatella Versace despre noua colectie „Atelier Versace Fragrance”.

Versace se numara printre primele mari branduri de moda care si-au orientat atentia asupra frumusetii fara gen

Noua colectie nu trebuie confundata cu alte parfumuri ale marcii Versace, care sunt deja pe piata, parfumurile haute couture fiind concepute cu etosul crearii unei experiente imersive la fel de personalizate ca si colectiile de haine a marcii. Este, de asemenea, prima lansare importanta a parfumurilor anuntate de brand de cand compania a fost achizitionata de Michael Kors Capri Holdings la sfarsitul anului trecut. In sedinta foto a campaniei de lansare cei de la Versace au fotografiat modele care poarta tinute propria ale atelierului Versace si care evoca atmosfera familiala a brandului.

Sticlele au un design cochet si minimalist, decorate cu un capac de aur si sunt puse in vanzare la pretul de 345 de euro.

Versace se numara printre primele mari branduri de moda care si-au orientat atentia asupra frumusetii fara gen – un alt exemplu il vedem in cadrul campaniei Gucci a lui Harry Style pentru parfumul lor unisex, Mémoire d’une Odeur, lansat vara trecuta. De asemenea, in luna august a acestui an, casa de moda Celine a anuntat lansarea unei colectii de parfumuri haute couture dezvoltata sub directia artistica a lui Hedi Slimane, care cuprinde 11 parfumuri unisex. Cu toate acestea, Versace continua sa sprijine schimbarea modului in care marcile de lux abordeaza incluziunea si fluiditatea de gen in frumusete.

Citește în continuare