Skip to content

Brandurile cosmetice care au luat masuri impotriva utilizarii plasticului

  • envelope icon

Lupta impotriva plasticului incepe sa ajunga printre prioritatile cat mai multor companiii de produse cosmetice. Din 1950 si pana in prezent, cantitatea de plastic produsa si pusa pe piata in toata lumea este de peste 8,3 miliarde de tone. Daca lucrurile continua in acelasi ritm, pana in 2050, 12 miliarde de tone de plastic se vor regasi fie in depozitele de deseuri, fie in mediul inconjurator. Acesta este motivul pentru care cat mai multe branduri au inceput deja sa schimbe tactica in ceea ce priveste recipientele produselor comercializate. De alfel, puteti incepe si voi sa reciclati recipientele ale caror branduri inca nu au recurs la campanii de promovare sustenabile.  

Incepand de anul viitor toate ambalajele Dove se vor schimba

Dove va investi in dezvoltarea tehnologiei care sta la baza recipientelor refolosibile din otel inoxidabil pentru antiperspirantele solide: minim. Aceasta tehnologie permite reducerea radicala a deseurilor prin utilizarea unei cantitati mai mici de plastic. Conceptul minim™ va fi lansat ca parte din platforma LOOP, un sistem de cumparaturi unic, cu acces direct din partea utilizatorilor si cu poluare minima. Data de lansare nu este confirmata inca, dar s-au facut deja pasi importanti in aceasta directie.

Incepand de anul viitor, la nivel mondial, compania va elimina plasticul din ambalajul bine-cunoscutului sau sapun-crema si va continua demersul de a inlocui invelisul de plastic al sapunurilor-crema de tip multipack cu un nou material, fara plastic in componenta. Dove se angajeaza  astfel sa investeasca in folosirea unor resurse de plastic sustenabile, care sa diminueze cantitatea de plastic nereciclat utilizata.

Sephora a introdus deja in colectia sa de produse de ingrijire ambalaje eco-sustenabile

Un pas important spre acest demers l-a facut si compania Sephora in cadrul colectiei lansate de curand #GoodSkincare. Toate ambalajele gamei au fost elaborate in scopul minimizarii impactului asupra mediului. Pentru tuburi si borcane 60% din plasticul traditional pe baza de petrol a  fost inlocuit cu materiale vegetale derivate din deseuri de trestie de zahar. Recipientele au fost fabricate 100% din plastic reciclat, derivat din reciclarea sticlelor de apa. Cernelurile utilizate pentru inscriptionarea cutiilor sunt de origine vegetala.

Kiehl’s are cea mai simpatica campanie de reciclare

Kiehl’s are cea mai simpatica activitate in acest sens si la noi in tara. Din dorinta de a va determina sa reciclati produsele achizitionate din magazinele lor, compania a pornit o campanie de rasplatire a clientilor. La fiecare 3, 5 sau 10 flacoane goale returnate  in magazine (produse Kiehl’s) primiti inapoi un produs al brand-ului.

L’Occitane incurajeaza clientii sa reduca consumul de plastic

Compania franceza L’Occitane de produse pentru corp, fata, parfumuri si produse casnice a implementat in produsele sale pungi cu sapunuri, geluri de dus si sampoane reutilizabile pentru a incuraja clientii sa reduca din consumul de plastic. Produsele se gasesc si la noi in farmacii.

  • envelope icon

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *