Skip to content

Emma Watson se regizeaza singura in noua campanie PRADA. Actrita din „Harry Potter” si „Frumoasa si Bestia” si-a schimbat look-ul pentru parfumul „Paradoxe”.

Dupa succesul francizei „Harry Potter”, actrita Emma Watson a lucrat constant pentru a se repozitiona in spatiul public. Pe langa rolul de activista pentru drepturile omului, in special drepturile femeilor, si pasionata de carti, avand propriul club de lectura, Watson s-a remarcat in lumea modei cu un stil androgin in care a reusit sa redea ideea de „women power”. 

Astfel a devenit ambasadoare a brandului PRADA pentru parfumul „Paradoxe” a carui campanie a fost lansata recent.

Watson s-a regizat singura in filmul campaniei si totodata a debutat ca regizoare, fiind primul proiect pe care il semneaza. In acelasi timp, si-a scris singura textul pe care il nareaza. 

Parfumul, care este disponibil incepand cu 22 august in magazinele din intreaga lume, este descris ca o „celebrare a femeii multi-dimensionale care nu este niciodata la fel, dar mereu este ea insasi.”

Fotografiile care promoveaza parfumul – si care marcheaza o schimbare de imagine pentru Emma Watson care apare cu o peruca scurta – au fost realizate de Harley Weir. A fost dezvaluit si un film making of al campaniei care arata nivelul de implicare al actritei in scenariul si regia reclamei, in alegerea decorului si fiecare aspect al filmarilor.

Prada o descrie pe Watson ca fiind „profund conectata cu o generatie implicata si vocala in privinta schimbarilor si a imputernicirii” dar si o „intruchipare a perturbarii, ca inspira si motiveaza publicul de toate varstele si toate genurile”.

Watson s-a declarat incantata de faptul ca a creat o campanie pentru un parfum „cu un concept atat de profund din punct de filosofic dar si cu initiative sustenabile, intr-un mod care se simte ca fiind autentic si relevant.” 

In plus, actrita crede ca „Prada a mers mereu dincolo de modelele si arhetipurile traditionale de frumusete si e devenit celebru pentru o feminitate care provoaca ideile conventionale.”

In comunicatul de presa emis de Prada se mentioneaza si ca Watson a avut o singura cerinta: sa regizeze singura filmul campaniei. 

Parfumul este ambalat intr-o sticla de forma triunghiulara, inspirata de logo-ul casei de moda PRADA. 

„Paradoxe” este descris ca un parfum multidimensional cu un buchet de flori albe. Include note de neroli (ulei din flori de portocal amar) si iasomie, alaturi de note de ambra – o esenta de Ambrofix, un ingredient utilizat de obicei in parfumurile masculine – si Serenolide, o molecula de mosc care se usuca pe piele intr-un mod inedit.

A fost creat de maestrii parfumieri Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu si Antoine Maisondieu care au colaborat cu Miuccia Prada si Raf Simons pentru a gasi o reprezentare perfecta a ideii de paradox.

Emma Charlotte Duerre Watson s-a nascut intr-o familie de avocati care a locuit in Paris pana la varsta de cinci ani. A visat sa devina actrita inca din copilarie si dupa mutarea in Oxford, a luat lectii de teatru la Stagecoach.

In momentul in care a inceput procesul de casting pentru rolul lui Hermione din „Harry Potter”, Watson jucase deja in cateva productii locale de teatru, fiind incurajata de profesorii ei de actorie. A dat opt auditii pana cand a convins-o pe J.K. Rowling ca este alegerea potrivita iar similaritatile dintre ea si personajul pe care l-a jucat timp de 10 ani sunt mai multe decat ar fi de asteptat. Hermione era descrisa ca fiind o eleva sarguincioasa si disciplinata, care nu incalca niciodata regulile, care stie ce vrea si isi apara mereu principiile, calitati care ii pot fi atribuite si lui Watson.

Dupa o adolescenta in care a crescut in ochii publicului – intre 2001 si 2011 a aparut in 8 filme „Harry Potter” care au avut incasari insumate de peste 7,7 miliarde de dolari din box office – Watson s-a dedicat mai mult studiului decat actoriei si s-a inscris la celebra Universitate Brown din Providence, Rhode Island de unde a absolvit in 2014 cu o diploma de licenta in arta si literatura engleza.

Dupa „Harry Potter”, Watson, a jucat in numai 11 filme, a inceput cu vocea Printesei Pea din „Povestea lui Despereaux”, a continuat cu Lucy din „My Week with Marylin”, cu Sam din „The Perks of Being a Wallflower” sau rolul lui Belle din „Frumoasa si Bestia” de la Disney. Cel mai recent rol a fost in 2019 cand a jucat in adaptarea „Little Women” in regia Gretei Gerwig, film cu 6 nominalizari la Oscar, 5 la premiile BAFTA si 2 la Globurile de Aur.

Pe langa actorie, Watson este implicata constant, din 2014, ca ambasador al Bunavointei pentru Natiunile Unite.

A tinut discursuri la sediul UN, a lansat campanii pentru sprijinirea femeilor, a egalitatii de gen si impotriva hartuirii sexuale si a fost fondatoarea – si cea mai importanta donatoare – a campaniei Time’s Up in Marea Britanie, o continuare a miscarii #MeToo inceputa in Statele Unite.

In industriile modei si frumusetii, Watson a aparut in campanii pentru Burberry si Lancome dar si pentru o colectie de haine sustenabila numita People Tree. In urma cu 2 ani, s-a alaturi bordului directorial al conglomeratului de lux Kering, in calitatea ei de activist pentru moda sustenabila.

Apare constant in topul celor mai influente personalitati din lume in randul generatiei tinere dar si in clasamentele Forbes ale celor mai bogate actrite.

La finalul anului trecut, actrita s-a reunit cu colegii ei din Harry Potter intr-un episod aniversar pe care il puteti urmari pe HBO Max.

Citește în continuare