Skip to content

Natasha Denona, brandul care a revolutionat fardurile de pleoape, se lanseaza in Romania

  • envelope icon

Unul din cele mai moderne branduri de produse cosmetice de lux se va lansa vineri, 18 octombrie, in magazinele Sephora. Natasha Denona are deja una din paletele sale in vanzare in magazinele din Romania inca din iarna anului trecut. Brandul contine rujuri, blush-uri, fonduri de ten, dar si fardurile de pleoape, care au revolutionat industria de beauty in anul 2015.

Paletele de farduri Natasha Denona printre cele mai luxuriante din industrie

Produsele Natasha Denona s-au facut remarcate prin ingredientele bogate, respectiv dimeticona si talcul italian care este macinat intr-un mod special, avand ca rezultat o textura cremoasa si pigmenti intensi. Fardurile de pleoape sunt rezistente mai bine de 24 de ore,  iar cel mai important lucru este consistenta acestora.

Este foarte important ca atunci cand va alegeti o paleta de farduri sa evidati fardurile prafoase, care nu se vor aseza cum trebuie pe pleoapa mobila si care nu sunt calitative din punct de vedere al culorilor si al rezistentei.

Un alt aspect important al acestui brand este ca nicio paleta de farduri nu repeta nuantele, iar acest detaliu face ca fiecare produs sa fie unic. Paleta de culori este complexa, combinand cu success tonurile calde, cu cele reci si cele sidefate, iar rezultatul arata bine indiferent de subtonul pielii pe care il aveti.

Una din primele sale lansari de palete de farduri, Sunset Palette, care este disponibila online, dar si in magazine, au avut un success impresionant in Statele Unite si Marea Britanie, produsul fiind sold out la cateva ore de la lansare, desi pretul acestora este de 543 de lei, mai scumpe si decat brandul Tom Ford, care costa in medie 380 de lei.

In colectia de Craciun, Sephora va pune in vanzare si cea mai recenta paleta de farduri, Metropolis, lansata la inceputul lunii septembrie, care contine 28 de nuante, dintre care 2 vor avea formule noi. In magazine vor fi disponibile fondurile de ten si colectia de 28 de rujuri “I need a nude”, creata special pentru 4 subtonuri diferite de piele.

Natasha Denona a lansat brandul dupa ce a avut propria academie de make-up

Natasha Denona s-a nascut in Croatia in 1970 si a crescut in Aachen, Germania. In copilarie a dezvoltat o pasiune deosebita asupra esteticii si a fost dornica sa descopere secrete de la mama ei de profesie chimist si ilustrator tehnic. La 13 ani a studiat baletul clasic si dansul modern, acolo fiind si locul in care a inceput sa isi machieze colegii, in timp ajungand make-up artist de renume. In 2002 si-a deschis propria academie de make-up in Tel Aviv, iar pasiunea pentru chimie si machiaj au determinat-o sa creeze o linie inovatoare de produse cosmetice. Initial, acestea au fost create exclusiv pentru studentii care au urmat cursurile academiei sale, pentru ca in 2015 sa-si lanseze propria linie.

 Credit foto: Sephora Romania

  • envelope icon

Taguri:

, ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *