Skip to content

Trenduri post pandemie (2) – Restaurante: Acvarii din plastic pentru cina romantica, separatoare plasa intre clienti, mese la 2 metri distanta

Pentru multa vreme si la noi mersul la restaurant nu va mai fi aceeasi experienta pe care am trait-o pana acum. Cu siguranta si noi vom avea sisteme de verificat temperatura, modalitati de separare de alti clienti si obligativitatea de a plati in conditii cat mai sigure, card au contactless.

Iata ce se intampla in acest moment in Asia, America si Europa, acolo unde restaurante fie au fost deschise in conditii speciale, fie s-au adaptat.

In zona Asia, si cafenele si restaurantele au inceput sa se redeschida in conditii speciale, care astazi ne par bizare, dar e foarte posibil ca in cateva luni sa devina o obisnuita pentru fiecare dintre noi: mini custi de plastic sau separatoare intre scaune de plasa.

In Bangkok Kay’s Boutique café s-a deschis pe 3 mai cu o distanta de 2 metri intre mese; fiecarui client i se verifica temperatura la intrare, i se cere sa foloseasca un dezinfectant, iar pe masa are un separator de plasa;  chelnerii poarta masca si viziere, iar plata este numai contactless.

Cafeneaua este recunoscuta mondial pentru tunelurile sale de flori, intr-o zona separata unde se serveste doar micul dejun. Aceasta zona este acum disponibila doar prin rezervare si nu au voie mai mult de 3 persoane simultan.

Tot in Bangkok, restaurantul Penguin Eat Shabu foloseste separatoare de plastic intre mese, permite accesul pentru doar clienti la masa si chiar si acestia sunt separati printr-o cortina transparenta.

Mediamatic Eten, un restaurant vegan din Amsterdam, si-a instalat un fel de mini sere – acvarii de plastic unde pot lua masa cate doi clienti.

Amplasate cu vedere la unul dintre celebre canale, cu geamuri transparente, acvariile permit clientilor posibilitatea sa vada apusul, dar sa si fie perfect izolati de alti consumatori.

In ciuda restrictiilor de a-si servi direct clientii, restaurantele din America au gasit solutii pentru a nu-si nemultumi clientela si a nu pierde tot business-ul.

Am scris in tendintele despre cum se vor cumpara alimentele despre restaurantul cu stele Michelin MASA din New York care trimite acasa clientilor un kit cu retete si toate ingredientele pentru ca fiecare sa-si poata pregati faimosul lor sushi… Pretul kit-ului e demn de stelele Michelin, 800 de dolari.

Tot in New York, restaurantul Mexican Boca Santa a creat o oferta prin care iti livreaza produse proaspete de la principalii lor furnizori, fermele si producatorii de legume cu care restaurantul colaboreaza.

Restaurantul din Las Vegas The Stove, deschis de doi concurenti ai emisiunii Hell’s Kitchen s-a transformat intr-o piata pop up cu oua, branza, carne, muraturi.

Rozzo, unul dintre cei mai importanti furnizori de peste pentru restaurante cu stele Michelin din New York si Londra, si-a dechis “alimentara gourmet” in fiecare dintre aceste doua orase pentru a utiliza in continuare sursele sale de peste, pescarii din locurile cele mai salbatice din lume.

Citește în continuare