Skip to content

Biografia actorului Matthew McConaughey va aparea in limba romana. „Greenlights/ Unda verde” este cea mai vanduta biografie a unui actor in acest moment

La un an de la lansarea oficiala in SUA, „Greenlights/ Unda verde”, biografia actorului american Matthew McConaughey (51 ani), va fi publicata de Rao la sfarsitul lunii septembrie.

De la lansare, „Greenlights” a devenit rapid una dintre cele mai cautate carti de memorii si a ramas pana in prezent in top 3 cele mai vandute carti din domeniu pe Amazon.

Cartea vorbeste despre abuzurile din viata actorului, despre relatia cu mama sa care l-a ajutat sa iasa din depresie (si care acum locuieste impreuna cu sotia si cei trei copii ai lor, fiind protagonista unor filme foarte amuzante pe instagramul sotiei sale, Camila Alves). In carte sunt povesti despre primele momente de glorie, cand incepe sa fie recunoscut pe strada dar si despre promisiunile pe care si le face ca om de a nu depasi niste granite ale exploatarii celebritatii.

Promisiuni pe care McConaughey le-a respectat intotdeauna. Chiar si campania de lansare a cartii a fost centrata pe tinerii actori: cei care puteau sa-i imite vocea si sa citeasca cu accentul sau texan un fragment din carte beneficiau de o prezentare pe conturile sale social media.

Inca de inainte sa fie publicata, McConaughey a precizat ca nu este o carte de memorii traditionala care urmareste cronologic viata sa, ci mai degraba o carte de aventuri pe care le-a trait.

De altfel, editorul cartii a precizat ca actorul din „Dallas Buyers Club” si „Magic Mike” a tinut un jurnal din fiecare deplasare a sa de la filmari sau privata pe parcursul a 35 de ani. Cartea va fi intr-o nota comica, dar plina de invataminte pentru ca actorul pune intr-o noua lumina intamplarile care au luat-o razna in viata sa.

Matthew McConaughey este cunoscut la Hollywood pentru implicarea sa in activitatea sociala si caritabila, iar in aceasta perioada de izolare impreuna cu sotia sa a facut multe donatii catre spitale si a ajutat caminele de batrani.

De curand, actorul Matthew McConaughey si-a lansat canalul de YouTube, Alright, Alright, Alright!”. Proiectul e destinat detaliilor din viata personala si faptelor bune.

Vremea neobisnuit de geroasa de la finalul lunii februarie, din Texas, a afectat infrastructura de utilitati.  Milioane de oameni au ramas fara caldura. Aproape 60 de oameni si-au pierdut viata din cauza frigului. In unele zone, copacii cazuti au izolat comunitati intregi de oameni si au oprit curentul electric. In tot acest context, Matthew McConaughey si sotia sa, Camila Alves au pornit campania de strangere de fonduri “We’re Texas”, pentru a oferi o mana de ajutor americanilor in nevoie.

Nu e prima actiune caritabila organizata de actor si sotia sa. Anul trecut, la inceputul pandemiei de coronavirus, Matthew McConaughey si Camila Alves au donat 110.000 de masti spitalelor din Texas. Alte 80.000 de masti au fost donate pentru personalul medical din spitalele din Austin si New Orleans. Erau acele zile in care tot globul cauta resurse pentru a obtine mai multe masti de protectie.

Tot anul trecut, in aprilie, familia McConaughey a organizat la o casa de batrani din Texas o noapte de bingo virtuala. In multe dintre interventiile sale, actorul i-a sfatuit pe oameni sa poarte masti pentru a preveni raspandirea noului virus.

Citește în continuare