Skip to content

Casa de vis a lui Barbie din Malibu, de culoare roz aprins, se inchiriaza cu 60 de dolari pe noapte. Initiativa e parte din campania de lansare a filmului Barbie din 21 iulie.

Airbnb a publicat imagini cu o vila roz aprins din Malibu care va putea fi inchiriata ca parte din campania pentru lansarea filmului Barbie de pe 21 iulie.

Materialele de presa pentru promovare dezvaluie insa o intorsatura a abordarii: de data aceasta Ken este gazda.

„Ken invita doi oaspeti norocosi sa se cazeze in Casa de vis din Malibu, recent renovata, in toata splendoarea ei Kendom. In timp ce Barbie este plecata, Ken isi listeaza pe Airbnb camera sa din emblematica Malibu DreamHouse si aduce din nou, la cererea populara, lumea roz a lui Barbie.”

Palatul roz include un patinoar cu role disco, o sala de gimnastica, o cutie de nisip uriasa, un tobogan de piscina la etajul al doilea, o bicicleta de teren si un dormitor roz aprins cu tematica de cowboy.

Rezervarile pentru doua sejururi de o noapte, pentru maximum doi oaspeti, incep pe 17 iulie, la ora 10 a.m.

Casa de vis a lui Barbie s-a bucurat de un val de atentie mediatica in ultima vreme, cu Margot Robbie oferind revistei Architectural Digest un tur al platourilor de filmare

Imaginile aeriene postate de John Schreiber, cameramanul postului de televiziune KCAL News, arata o locuinta cu trei etaje, cu ringul de dans iconic si un tobogan roz la etajul al doilea, care se varsa intr-o piscina de lux cu margini zero, care contine litere gigantice plutitoare care scriu „K-E-N”. Ca si cum nu ar fi fost suficient de simplu, faimosul logo Barbie Sunburst al Mattel apare pe ceea ce pare a fi un step-and-repeat. Totusi, in mod curios, numele „Ken” pare sa fie scris cu albastru peste „Barbie”.

Iata imaginile pe care le publica Airbnb pentru promovarea casei.

Filmul care are premiera in iulie se anunta o satira la societatea de consum pe care Matel a promovat-o odata cu papusa Barbie, incluzand aici sugerarea ca o tanara trebuie sa fie extrem de slaba ca sa fie frumoasa, sa aiba obiecte luxuriante si o viata in care sa nu aiba alta meserie decat a fi frumoasa.

In vremurile de astazi cand sunt valorizate alte lucruri, producatorul papusii Barbie a platit realizarea acestui film extrem de ironic la adresa creatiilor sale si a schimbat registrul, alegand sa prodduca papusi care sa fie model pentru fetite – de la papusi care infatiseaza rase diferite pana la papusi care au chipul unor femei savant.

Citește în continuare