Skip to content

Intr-o campanie publicitara din Malaezia, McDonald’s a transformat permanent mai multe treceri de pietoni sub forma unei portii de cartofi uriase.

Pentru a sarbatori 40 de ani la deschiderea primului restaurant pe piata din Malaezia dar si redeschiderea granitelor dupa lockdown, McDonald’s a lansat o campanie publicitara care a devenit virala si care ar putea fi un exemplu de activari inedite pentru branduri pe viitor. Pe scurt, a transformat o intersectie din Kuala Lumpur in forma unei portii uriase de cartofi.

Agentia Leo Burnett din Malaezia a creat si supervizat campania publicitara haioasa care a avut nevoie de 7 luni pentru a obtine aprobarile necesare de la autoritati si pentru a putea fi implementata.

Pentru a crea localnicilor pofta de o portie de cartofi cu ketchup, McDonald’s a ales cea mai aglomerata intersectie din Kuala Lumpur si a transformat trecerile de pietoni intr-o expunere a unor forme de cartofi pai.

Pentru a inspira consumul produsului si a-l face si mai apetisant, un colt din fiecare prima banda galbena a fost colorat la capete cu rosu pentru a aminti de cartofii prajiti inmuiati in sos de ketchup.

In privinta nuantei aurii a zebrei, intersectia era cunoscuta anterior drept „Triungiul Auriu”, aflandu-se in centrul cartierului de shopping Bukit Bintang.

Cand a fost creata, a fost inspirata de celebra Shibuya din Tokio dar guvernul din Kuala Lumpur a decis sa accepte propunerea de a transforma spatiul intr-un loc in care turistii si localnicii vor dori sa se pozeze. Intre timp, a fost redenumita „Mcdonald’s Fries Crosswalk” – Trecerea de pietoni a Cartofilor Prajiti McDonald’s, la inaugurarea proiectului fiind prezenti ministrii din Malaezie si numeroase personalitati locale.

Implicarea autoritatilor este un imbold pentru a reporni economia nationala si a atrage cat mai multi turisti in urmatoarea perioada.

Mai jos veti gasi alte campanii publicitare care au atras atentia in mod surprinzator in ultimele luni.

Citește în continuare